anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podanie adresu e-mail:

juniorbartek
#1 Nowicjusz#

Dziś dostałem prośbę o podanie adresu e-mail z konta : "Mariusz (szlama3)". Niestety podałem i za chwilę dostałem e-mail o potwierdzenie sprzedaży i kliknąłem w link POTWIERDŹ. E-mail nadawcy później zauważyłem i był to taki adres: nAkyheZI@zohomail.in. Niestety zadziałałem zanim sprawdziłem. Co w tej sytuacji mogę zrobić aby moje konto nie zostało "wyłudzone".

 

Pozdrawiam,

B. [edytowano]

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@juniorbartek Dzięki za zgłoszenie, zabezpieczyliśmy to konto. 

Dla pewności włącz u siebie dwustopniowe logowanie: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/logowanie-i-haslo/czym-jest-dwustopniowe-logowanie-i-dlaczeg... i przeskanuj swoje urządzenie programem antywirusowym. 

Dodatkowo jeśli podałeś dane logowania do swojej bankowości, to koniecznie skontaktuj się ze swoim bankiem

oznacz moderatorów

juniorbartek
#1 Nowicjusz#

Już włączyłem dwustopniowe logowanie. Nie podawałem żadnych danych oprócz adresu e-mail. 

 

Pozdrawiam,

B.[edytowano]

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@juniorbartek Dla bezpieczeństwa nie podawaj również swojego nazwiska na forach publicznych (edytowałam już Twoje wiadomości)

oznacz moderatorów