Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś dostałem prośbę o podanie adresu e-mail z konta : "Mariusz (szlama3)". Niestety podałem i za chwilę dostałem e-mail o potwierdzenie sprzedaży i kliknąłem w link POTWIERDŹ. E-mail nadawcy później zauważyłem i był to taki adres: nAkyheZI@zohomail.in. Niestety zadziałałem zanim sprawdziłem. Co w tej sytuacji mogę zrobić aby moje konto nie zostało "wyłudzone".
Pozdrawiam,
B. [edytowano]
@juniorbartek Dzięki za zgłoszenie, zabezpieczyliśmy to konto.
Dla pewności włącz u siebie dwustopniowe logowanie: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/logowanie-i-haslo/czym-jest-dwustopniowe-logowanie-i-dlaczeg... i przeskanuj swoje urządzenie programem antywirusowym.
Dodatkowo jeśli podałeś dane logowania do swojej bankowości, to koniecznie skontaktuj się ze swoim bankiem
Już włączyłem dwustopniowe logowanie. Nie podawałem żadnych danych oprócz adresu e-mail.
Pozdrawiam,
B.[edytowano]
@juniorbartek Dla bezpieczeństwa nie podawaj również swojego nazwiska na forach publicznych (edytowałam już Twoje wiadomości)