anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podejrzany klient

celkam2007
#9 Pomysłodawca#

Uwaga na Client:104082740.

Podejrzany podmiot. Pieniędzy na PAYU nie otrzymałem. Zakup odbył się w niecałą godzinę po zamieszczeniu na allegro o godzinie 00:01.

Zakup na 

Ander Jrco

ul. Grunwaldzka 182, 60-162 Miami

tel. 722 706 898

email. andernwix956@outlook.com

oznacz moderatorów
406 ODPOWIEDZI 406

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@PatrixF tak, napisz proszę w tej sprawie do nas tutaj. Otrzymasz korektę za pobraną opłatę 🙂

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PatrixF
#8 Zapaleniec#

Takich administratorów to ze świecą szukać. Dziękuje. 😁

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@PatrixF o jak miło, bardzo dziękuję 🙂 Miłego dnia! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

krasnal_imp
#7 Wielbiciel#

Klient 105670051 - 13  czerwca 2022 o g. 01.03 rozpoczął opłaty za konsolę PS4, mimo wpisu że opłaci przy odbiorze, Miejscowość LODZY (brak w Polsce) kod pocztowy 60-162 (to Poznań - Grunwald) nr telefonu nie ma takiego numeru. dziwny email, kompletny brak kontaktu, Allegro naliczyło mi opłatę 73,05 zł. Nie otrzymuje żadnych informacji od Kupującego, brak opłaty dziwny email: Jovicoco863@outlook.com.

 Proszę o wyjaśnienie bo towar mam ale opłaty żadnej nie otrzymałem a adres nadawczy jest FAŁSZYWY podobnie zresztą jak dane  imię i nazwisko Klienta: HUGO LILL, co z weryfikacją ze strony Allegro?

Oczekuję na decyzję i przywrócenie ogłoszenia do sprzedaży a takę wycofanie opłat za coś co nie zaistniało ...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@krasnal_imp dziękuję za Twoją wiadomość! Podane przez Ciebie konto jest już zablokowane. W sprawie opłaty za obsługę transakcji napisz proszę do nas tutaj

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:58625326
#7 Wielbiciel#

Witam oszust kupił mój przedmiot proszę o blokadę jego konta. Client:105670129 (miko webb) 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:58625326 dobrze że kupił czemu od razu blokada 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:58625326 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:58625326
#7 Wielbiciel#

Gdzie mam anulować prowizje od sprzedaży.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:58625326 w tej sprawie proszę napisz do nas tutaj.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

wokul038
#1 Nowicjusz#

wokul038_0-1656743566073.png

Witam kupujący zgłosił chęc zakupu nalegał że napisze do mnie e-mail z jakimiś informacjami gdzie zakup byl z odbiorem osobistym. Odmówilem odpowiedzi na E-mail bo przy opcji zakupu odbiór osobisty jest to zupełnie nie potrzebne. Zaprosiłem kupującego do odbioru osobistego i po tym kontakt się urwał. Kupujacy zalogowany jako 

Client:105735918

 

oto czat z kupującym:

Witam, jak się masz Kupiłem twój przedmiot, wkrótce wyślę ci e-mail, dzięki!
19 Cze. 2022, 14:27
Po co mi twoj e-mail co myslisz ze sie zaloguje przez link do banku szukaj dalej łosia 🤣🤣🤣🤣🤣
19 Cze. 2022, 14:29
Nie, powiedziałem, że mam twój e-mail, więc wyślę ci wiadomość
19 Cze. 2022, 14:31
Widze ze wybrales odbior osobisty wiec po co mi e-mail ?????
19 Cze. 2022, 14:32
Kiedy zglosisz si po zamowiony towar ???
23 Cze. 2022, 21:19 
 
 
Pozdrawiam
I proszę o przywrócenie aukcji jako aktywna.
Dziękuje
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wokul038 dziękuję za Twoje zgłoszenie, zablokowalismy już konto tego kupującego. W sprawie zwrotu opłaty za obsługę transakcji i przywrócenia oferty napisz proszę do nas tutaj

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

--r2d2--
#1 Nowicjusz#

Sposób, w jaki weryfikujecie nowe konta woła o pomstę do nieba. Klient Client:107173494 posługujący się niepełnymi danymi oraz telefonem wymienionym w tym wątku zakłada konto i dokonuje zakupów. Przecież wprowadzenie blacklisty telefonów powiązanych z kontami oraz weryfikacja danych nowych klientów (skan dokumentu) to prosta czynność, która powinna być standardem na allegro. Dlaczego tak nie jest? Czy moje dane zostały udostępnione oszustowi? Jeżeli tak, zgłoszę sprawę na policję ponieważ nie dotrzymujecie należytej staranności w administrowaniu moimi danymi. 

 

oznacz moderatorów

MAGGOTCORPS
#7 Wielbiciel#

Kolejne konto z tym numerem telefonu:

Client:107173494

Adam Pasek
+48 722 706 898
adam.pask938@gmail.com

Nie odzywa się po zakupie, tylko przesyła emaile poza allegro.

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MAGGOTCORPS dziekuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Norbit07
#7 Wielbiciel#

I u mnie podobna sytuacja, ktoś kupił ode mnie telefon z odbiorem osobistym po czym dostałem mail z prośbą o numer konta i nazwę banku i prośbę o wysyłkę do Anglii:
Odbiorca
Adam Pasek
+48 722 706 898

Kupujący

Client:107398027

telefon:

email: kassnerd584@outlook.com


kassnerd584@outlook.com

oznacz moderatorów

HauziQ
#7 Wielbiciel#

Ta sama sytuacja u mnie. Kupił w nocy telefon, wszystkie dane takie same i później mail przyszedł z wysyłką na UK i żądaniem danych konta bankowego.

 

Screenshot_2022-09-03-11-51-30-20_077c29e6bda767dd0821629494554de6.jpg

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@HauziQ@Norbit07 zablokowaliśmy to konto. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Norbit07
#7 Wielbiciel#

Dziękuje, dostałem już zwrot prowizji za sprzedaż przedmiotu jednak niezrozumiałe dla mnie jest dlaczego nie dostałem również zwrotu opłat za wyróżnienie ogłoszenia albo darmowe wyróżnienie kolejny raz tego samego ogłoszenia. 

oznacz moderatorów

proof77
#1 Nowicjusz#

Zgłoszenie oszusta Client:107724826 (Adam Pasek)
Jak w temacie. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów