Uwaga na Client:104082740.
Podejrzany podmiot. Pieniędzy na PAYU nie otrzymałem. Zakup odbył się w niecałą godzinę po zamieszczeniu na allegro o godzinie 00:01.
Zakup na
Ander Jrco
ul. Grunwaldzka 182, 60-162 Miami
tel. 722 706 898
email. andernwix956@outlook.com
@Client:58625326 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Gdzie mam anulować prowizje od sprzedaży.
@Client:58625326 w tej sprawie proszę napisz do nas tutaj.
Witam kupujący zgłosił chęc zakupu nalegał że napisze do mnie e-mail z jakimiś informacjami gdzie zakup byl z odbiorem osobistym. Odmówilem odpowiedzi na E-mail bo przy opcji zakupu odbiór osobisty jest to zupełnie nie potrzebne. Zaprosiłem kupującego do odbioru osobistego i po tym kontakt się urwał. Kupujacy zalogowany jako
oto czat z kupującym:
Sposób, w jaki weryfikujecie nowe konta woła o pomstę do nieba. Klient Client:107173494 posługujący się niepełnymi danymi oraz telefonem wymienionym w tym wątku zakłada konto i dokonuje zakupów. Przecież wprowadzenie blacklisty telefonów powiązanych z kontami oraz weryfikacja danych nowych klientów (skan dokumentu) to prosta czynność, która powinna być standardem na allegro. Dlaczego tak nie jest? Czy moje dane zostały udostępnione oszustowi? Jeżeli tak, zgłoszę sprawę na policję ponieważ nie dotrzymujecie należytej staranności w administrowaniu moimi danymi.
Kolejne konto z tym numerem telefonu:
Client:107173494
Adam Pasek
+48 722 706 898
adam.pask938@gmail.com
Nie odzywa się po zakupie, tylko przesyła emaile poza allegro.
@MAGGOTCORPS dziekuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
I u mnie podobna sytuacja, ktoś kupił ode mnie telefon z odbiorem osobistym po czym dostałem mail z prośbą o numer konta i nazwę banku i prośbę o wysyłkę do Anglii:
Odbiorca
Adam Pasek
+48 722 706 898
Client:107398027
telefon:
email: kassnerd584@outlook.com
Ta sama sytuacja u mnie. Kupił w nocy telefon, wszystkie dane takie same i później mail przyszedł z wysyłką na UK i żądaniem danych konta bankowego.
Dziękuje, dostałem już zwrot prowizji za sprzedaż przedmiotu jednak niezrozumiałe dla mnie jest dlaczego nie dostałem również zwrotu opłat za wyróżnienie ogłoszenia albo darmowe wyróżnienie kolejny raz tego samego ogłoszenia.
Zgłoszenie oszusta Client:107724826 (Adam Pasek)
Jak w temacie. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
A masz jakieś dowody?
@proof77 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Lynn Milina
ul. II Morskiego Pułku Strzelców 100, 41-218 Łódź
tel. 586 968 771
email. lynnmiller768@outlook.com@Ara747 dziękuje za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Na Twoim rachunku jest już korekta opłaty za obsługę transakcji, możesz to sprawdzić w tej zakładce.
28.11.2022r. ten sam Klient zakupił na moim koncie aparat. Nie odpisuje, nie odbiera telefonu. Bardzo proszę o zablokowanie użytkownika oraz zdjęcie z mojego salda opłaty za obsługę transakcji.
"Kupujący:
Client:108999972 (Lynn Milina)
Kupione: 28 Lis 2022 06:29
Liczba sztuk: 1
Dostawa:
Odbiór osobisty - płatność przy odbiorze
Lynn Milina"
Dzięki, na przyszłość będę pamiętać ale teraz nie mam jak dokonać takiej zmiany niestety.