Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Po raz drugi użytkownik allegro o takich samych danych adresowych oraz nr telefonu wykupił moją ofertę.
W niedziele 3 godziny po zakupie dostałem email od allegro że jest to próba wyłudzenia i konto kupującego zostało zawieszone. Przedmiot wystawiłem ponownie i dzisiaj użytkownik o takich samych danych - Imię, nazwisko, adres, nr telefonu tylko już z innym nr klienta wykupił ofertę. Z kupującym nie można się skonaktować.
Czy jest to ponowna próba wyłudzenia? Allegro blokuje użytkowników tylko po adresach email a nie po nr telefonu?
Z góry dziękuje za odpowiedzi i pomoc,
@wilk1707 Podaj mi proszę login tego użytkownika.
U mnie podobna sytuacja Client:109790743, prosi o nr. Konta a wysyłka do Włoch. W aukcji wybrał płatność przy odbiorze.
@wilk1707 @olakrzysiek Dziękuję Wam za zgłoszenia, oba te konta są już zablokowane w naszym systemie, więc w przypadku braku płatności Wasze oferty wznowią się automatycznie po 5 dniach.
Dziękuje, jednak w moim przypadku była to płatność przy odbiorze w związku z tym żadna płatność nie będzie odnotowana w systemie allegro.
W związku z tym czy prowizja allegro oraz koszty wyróżnienia zostaną anulowane?
Oraz czy mogę samemu wystawić ofertę ponownie nie czekając 5 dni aż zrobi to system automatycznie?
Dziękuję również za odpowiedź. W moim przypadku sytuacja wygląda podobnie. Kupujący wybrał płatność przy odbiorze więc wpłaty przez system nie będzie. Czy prowizja od sprzedaży zostanie anulowana?
@wilk1707 @olakrzysiek W sprawie anulowania opłat napiszcie przez ten formularz. Odpowiedni zespół przeanalizuje sprawę i podejmie decyzję.