Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
WItam,
potrzebuję pomocy.
Sprzedałem przedmiot na allegro lokalnie.
Paczka wysłana i okazało sie, że kupujacy podał błedny numer telefonu i email.
Paczka jest teraz w drodze do mnie, nie została odebrana.
Kupujacy prosi mnie , żebym jeszcze raz wysłał paczkę z prawidłowym numerem telefonu.
Jak to zrobić ? 🙂
@misiek0708 Napisz kupującemu żeby sobie opłacił i wygenerował w aplikacji inpost kod nadania, i Ci go podesłał.
Paczkę nadasz z samym kodem tylko pamiętaj pobyć się starej etykiety z przesyłki 🙂
@misiek0708 wejdź tu https://inpost.pl/SzybkieNadania/ wyceń paczkę, zwróć uwagę co do gabarytu, podaj koszt kupującemu, jak opłaci nadaj ponownie, jak będzie robił problemy, napisz że paczka czeka u Ciebie na odbiór, bo jak sprzedałeś jako osoba prywatna to po nadaniu to już problem kupującego 😄
Niech wyśle ci opłaconą etykietę i nadaj, koszty są po jego stronie a jak się będzie rzucał to napisz że jako prywatny nie musisz ani przyjmować zwrotów ani tego odbierać i żeby się z przewoźnikiem dogadywał