anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prawdopodobna próba oszustwa

danios24
#7 Wielbiciel#

Proszę o sprawdzenie konta Client: 109874544 (Kassner Dawid).


Użytkownik zakupił ode mnie laptopa Laptop 2w1 ACER SPIN 513-55N-72ER przez Kup Teraz i wybrał odbiór osobisty, a teraz pisze mailowo (z innego maila niż w informacji o sprzedaży) z prośbą o wysłanie do Wielkiej Brytanii i podanie nazwy i numeru konta (wiadomość wygląda na generowaną automatycznie) - podejrzewam próbę wyłudzenia danych i oszustwa.

Dodatkowo Allegro naliczyło mi opłatę za transakcję. 
Co w takiej sytuacji zrobić?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@danios24 Bardzo dziękuję za czujność. To konto jest już zablokowane w naszym systemie, więc po 5 dniach od transakcji oferta wznowi się automatycznie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

parkiet-stark
#2 Obserwator#

Proszę o sprawdzenie konta Client:109874544 (kate will)


Użytkownik zakupił ode mnie 
Smartfon Samsung Galaxy S21 8 GB / 256 GB przez Kup Teraz i wybrał odbiór osobisty, i płatność przy odbiorze. Postanowiłem to sprawdzić i na podany numer nikt nie odpowiada. Próbowałem skontaktować się też przez czat na allegro lokalnie ale tu też nie ma odzewu. Dlatego wolę anulować zakup z względu  na to, że  to nie mała kwota wole by został wykonany przelew.

czy jest opcja anulowania zakupu? a jak nie to jak mogę poprosić o zwrot prowizji która została naliczona przez allegro lokalne.

Co w takiej sytuacji zrobić?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

nie oferować odbiór osobisty oraz płatność za pobraniem

oznacz moderatorów

parkiet-stark
#2 Obserwator#

to już wiem, zasady nie oferuje tego typu dostaw przy takich kwotach, ale niestety, chwila nie dopatrzenia i powstał błąd. Teraz bym chciał po prostu zwrot prowizji. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@parkiet-stark Dokładnie tak samo jak u autora tego wątku konto tego kupującego jest już u nas zablokowana. Twoja oferta wznowi się automatycznie po 5 dniach, a w sprawie naliczonej opłaty napisz proszę do nas przez ten formularz kontaktowy.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

danios24
#7 Wielbiciel#

Jest możliwość ewentualnego przyspieszenia procesu? Albo ponowne wystawienie przedmiotu (napisałem do supportu, bo nie mam możliwości)? @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

Nie udostępniaj na allegro lokalnie odbioru osobistego z płatnością przy odbiorze, bo często wtedy jacyś nigeryjscy oszuści dokonują zakupu i allegro nalicza od tego prowizję. 

oznacz moderatorów