Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący [edytowano]Czuba (Client: 39757498) kupił przedmioty z odbiorem osobistym i nie pojawił się.
Informował telefonicznie, że jednak zrobi przelew, bo nie da rady odebrać i nie zrobił. Nie odzywa się.
Nie musi być fake
moze zeeygnozwal z zakupu a gość realnie istnieje
@wesiu Nie wygląda to na oszustwo — klient regularnie robi i opłaca zakupy. Wyznacz kupującemu termin na odebranie/płatność za zamówienie.
OK, jak w takim razie ustrzec się przed kimś kto nas prosi o udostępnienie opcji Kup Teraz, po czym kupuje, a potem nie odbiera i nie płaci. Przecież dla sprzedawcy to stracony czas i koszty?
@wesiu Przykro mi, ale na ten moment nie ma na to rozwiązania. Jeśli klient nie zgłosi się po zakup lub poinformuje Cię o rezygnacji, to daj mi znać, zlecę korektę naliczonej opłaty przy sprzedaży z odbiorem osobistym.
Nie da sie
ale odbioru osobiste warto wyłączyć mi wysyłki za pobraniem