Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
później wygenerowałem nową etykietę z pomocą paczkomaty.pl.
czy mogę prosić o anulowanie pierwszej etykiety i zastąpienie jej poprzez nową w systemie?
po otwarciu odnośnika nie widzę możliwości otworzyć czat z użytkownikiem - przeoczyłem coś?
@conclaver2002 Nie możemy "podmienić" etykiety w naszym systemie na tę, którą wygenerowałeś poza nim.
Jednak potrzebuję pomocy. Jest jak jest, ale towar jest w całości opłacony przez klienta, kwota transakcji jest spora i ja zrobiłem co mogłem dla tego aby dokonać transakcji w nalezny sposób. Nie miałem możliwości wysłać paczkę z błędną etykietą skoro była o 2 cm wyższa niz rozmiar średniej skrzynki. Przed chwilą wysłałem paczkę. Czy moge liczyć chociaż by na anulowanie pierwszej etykiety? Zawiadomiłem kupującego ze towar bedzie dostarczony inną paczką.
@conclaver2002 Którego zamówienia dotyczy ten problem?
Aparat fotograficzny
@conclaver2002 usunęłam etykietę, opłata za nadanie przesyłki na Lokalnie nie zostanie naliczona (jest naliczana w momencie zamknięcia skrytki w paczkomacie).
dziękuję uprzejme