anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem dotyczący etykiety do wysyłki InPost

MAMY ROZWIĄZANIE!
gosia-g105
#8 Zapaleniec#

Po wygenerowaniu etykiety InPost Kupujący stwierdził, że chce zmienić adres paczkomatu na inny (w innym mieście). Kontaktowałam się z InPostem, ale nie ma takiej możliwości, mimo że paczki jeszcze nie nadałam. Nie mam teraz możliwości nadania przesyłki. Jak to rozwiązać?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
LEW433
#21 Demiurg#

Jak wysyłasz  przez Allegro to moderacja może Ci ją usunąć i wygenerujesz nową.

oznacz moderatorów
gosia-g105
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za odpowiedź 🙂

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gosia-g105 podaj proszę ten paczkomat w którym kupujący chce odebrać przesyłkę 🙂

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
gosia-g105
#8 Zapaleniec#

Podaję adres Paczkomat nr JRC09M, ul. Wojska Polskiego 47, Jarocin.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc 🙂

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@gosia-g105 czy sprawa jest aktualna? Widzę, że w zamówieniu z oferty 773fc1ec-5987-4c39-9449-12c4de12c9b7b etykieta jest już anulowana, więc powinnaś mieć możliwość wygenerowania nowej. 

 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
gosia-g105
#8 Zapaleniec#

Tak, jeden z moderatorów anulował już etykietę, ale nie widzę możliwości zmiany adresu przesyłki. Może coś przeoczyłam?  Jest np. opcja zmiany gabarytu paczki, ale adresu paczkomatu nie mogłam zmienić. Proszę o pomoc 🙂

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@gosia-g105 postaramy się pomóc, ale czy możesz pokazać nam jakie opcje masz dostępne na swoim ekranie? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
gosia-g105
#8 Zapaleniec#

IMG_20240329_225036.jpg

 Dziękuję. Przesyłam fotkę ekranu 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@gosia-g105 dziękuję. Czyli w punkcie "Odbiorca" nie ma opcji "zmień"? Tego niestety nie widać. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
gosia-g105
#8 Zapaleniec#

Tak, nie mam możliwości zmiany punku odbioru przy opcji  "Odbiorca" 😞 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@gosia-g105 w porządku, skonsultuję z zespołem co możemy Ci zaproponować, aby rozwiązać ten problem i wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
gosia-g105
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję, dosłownie przed momentem skontaktował się ze mną jeden z pracowników Allegro i zmienił adres przesyłki 🙂 Jeszcze raz dziękuję i życzę Wesołych Świąt 🙂

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@gosia-g105 bardzo się cieszę, że udało nam się pomóc i polecamy się na przyszłość. Ja również życzę wszystkiego wspaniałego na Święta i dobrego dnia! 🙂 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów