Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po wygenerowaniu etykiety InPost Kupujący stwierdził, że chce zmienić adres paczkomatu na inny (w innym mieście). Kontaktowałam się z InPostem, ale nie ma takiej możliwości, mimo że paczki jeszcze nie nadałam. Nie mam teraz możliwości nadania przesyłki. Jak to rozwiązać?
Jak wysyłasz przez Allegro to moderacja może Ci ją usunąć i wygenerujesz nową.
Bardzo dziękuję za odpowiedź 🙂
@gosia-g105 podaj proszę ten paczkomat w którym kupujący chce odebrać przesyłkę 🙂
Podaję adres Paczkomat nr JRC09M, ul. Wojska Polskiego 47, Jarocin.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc 🙂
@gosia-g105 czy sprawa jest aktualna? Widzę, że w zamówieniu z oferty 773fc1ec-5987-4c39-9449-12c4de12c9b7b etykieta jest już anulowana, więc powinnaś mieć możliwość wygenerowania nowej.
Tak, jeden z moderatorów anulował już etykietę, ale nie widzę możliwości zmiany adresu przesyłki. Może coś przeoczyłam? Jest np. opcja zmiany gabarytu paczki, ale adresu paczkomatu nie mogłam zmienić. Proszę o pomoc 🙂
@gosia-g105 postaramy się pomóc, ale czy możesz pokazać nam jakie opcje masz dostępne na swoim ekranie?
Dziękuję. Przesyłam fotkę ekranu
@gosia-g105 dziękuję. Czyli w punkcie "Odbiorca" nie ma opcji "zmień"? Tego niestety nie widać.
Tak, nie mam możliwości zmiany punku odbioru przy opcji "Odbiorca" 😞
@gosia-g105 w porządku, skonsultuję z zespołem co możemy Ci zaproponować, aby rozwiązać ten problem i wrócę do Ciebie z informacjami.
Bardzo dziękuję, dosłownie przed momentem skontaktował się ze mną jeden z pracowników Allegro i zmienił adres przesyłki 🙂 Jeszcze raz dziękuję i życzę Wesołych Świąt 🙂
@gosia-g105 bardzo się cieszę, że udało nam się pomóc i polecamy się na przyszłość. Ja również życzę wszystkiego wspaniałego na Święta i dobrego dnia! 🙂