anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z aktualizajćą danych PayU

conclaver2002
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

 

Zaktualizowałem dane jak to było wymagane na stronie PayU. Na końcu dnia, o 18:00 utrzymałem odmowę.

Na stronie PayU nie ma możliwości kontaktu, są tam formularze dla firm, a ja jestem osobą prywatną, sprzedaję na Allegro lokalne swoje rzeczy prywatne. Otrzymałem polecenie od PayU ponownie wprowadzić swoje dane...  Ale przecież mam te same dane od lat, nic się ni zmieniło dzisiaj...

Proszę o pomóc tutaj bo chyba tu mam możliwość o tej pomocy prośic...

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@conclaver2002 czy możesz pokazać tutaj zrzut tej wiadomości, którą otrzymałeś od PayU?

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

conclaver2002
#8 Zapaleniec#

Wiadomość jest typowa:

Weryfikacja Twojego dokumentu tożsamości zakończyła się negatywnie. Prosimy o ponowne przesłanie dokumentu.

Jak przesłać nam skan dokumentu :
 
1. Zaloguj się na swoje konto Allegro.
2. Przejdź do zakładki...

 

Otrzymuję to po raz drugi - widocznie coś robię nie tak, ale niestety w wiadomości nie ma żadnej informacji co poszło nie tak.

 

Namierzyłem numer telefonu wsparcia PayU: +48 61 628 45 05 (Dni Robocze w godzinach 8:00-20:00)

 

W ten sposób wyjaśniłem że na skanie dokumentu tożsamości nie widać krawędzie dokumentu (chociaż wszystkie informację są widoczne!)

 

Po raz drugi - ta sama bajka, zero informacji co poszło nie tak i odmowa.

 

Dziś rano wypełniłem formatkę trzeci raz i do tej pory nie ma odpowiedzi...

 

Zadzwoniłem na infolinię PayU jeszcze raz, ale na telefon odpowiada osoba, która nie podejmuje decyzji w tej sprawie...

 

Nie wiem gdzie jeszcze mam szukać pomocy. Wypłaty mam zablokowane. Czy ktoś by mnie naprowadził na jakieś rozwiązanie?

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@conclaver2002 poczekaj proszę na wiadomość e-mail od nas w tej sprawie, skontaktujemy się z operatorem i wyjaśnimy, co trzeba zrobić. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

conclaver2002
#8 Zapaleniec#

W końcu po czwartej rozmowie telefonicznej z PayU wyjaśniło się że potrzebują obie strony dokumentu tożsamości a nie tylną stronę jak mają to podane na stronie gdzie należy wprowadzić swoje dane do odblokowania wypłat.

Więc przy zablokowaniu wypłat użytkownik musi być przygotowany na to aby pomóc PayU wywiązać się z ich obowiązków, dzwonić do nich grzecznie pytając przyczynę odmowy w odblokowaniu (bo też tego nie podają w mailu z odmową!) oraz udzielić pracownikom PayU wsparcia psychologicznego ponieważ też mają ciężko - ich aktualne wymagania wobec klientów mogą nie pokrywać się z podawanymi informacjami na stronie internetowej... Naprawdę, ja osobiście nie chciał bym pracować w takiej firmie - nie rozumiem jak można tak funkcjonować.

oznacz moderatorów