Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałabym zmienić na prośbę kupującego paczkomat do wysyłki produktu ( 2 kamionkowe filiżanki Arabia Finland seria Ruska). Kupujący podał błędny paczkomat.
Prawidłowy paczkomat to: Paczkomat GDA01A
@ano007 Widzę, że etykieta nie jest jeszcze wygenerowana. Sprawdź czy podczas generowania etykiety możliwe będzie wprowadzenie takiej zmiany.
No właśnie przy ustawianiu przesyłki nie mam opcji zmiany danych odbiorcy. Czy jak potwierdzę przesyłkę z błędnymi danymi (paczkomat w innym mieście) to będę mogła jeszcze go edytować?
Wygenerowałam etykietę i na żadnym kroku nie miałam opcji zmiany paczkomatu odbiorcy.
@ano007 Nie, w takim razie zmiana nie jest możliwa.
A czy w takim razie mogę anulować sprzedaż tak żeby kupujący mógł ponownie kupić z właściwymi danymi? Próbowałam zrobić zwrot pieniędzy ale też nie mogę gdyż konto Allegro Finanse już jest puste i nie mam opcji żeby je doładować.
@ano007 Ponowny zakup byłby najlepszym wyjściem, ale klient musiałby jeszcze raz opłacić kolejne zamówienie.
Tylko że ja nie mam nigdzie opcji anulowania zamówienia? Czy ze strony moderatora Allegro nie można tego zrobić?
@ano007 Nie. Zamówienie zostało opłacone, więc nie będzie anulowane. Pozostaje zwrot pieniędzy klientowi (poza naszym systemem, jeśli przez Allegro Finanse nie jest to już możliwe) i ponowne wystawienie oferty oraz zakup.
Dobry wieczór. Przesyłkę wysłałam w końcu na prawidłowy paczkomat poza Allegro.
Czy jest możliwość zmiana statusu z "oczekuje na nadanie" na "wysłane"?
I czy mogę zakończyć transakcję tak żeby nie została naliczona opłata za paczkomat, który w końcu nie doszedł do skutku?
@ano007 Status przesyłki się nie zmieni, ponieważ nie mamy jej jak śledzić, jeśli nadałaś ją poza Allegro. Nie jest to problem. Wystarczy, że przekażesz klientowi numer przesyłki w Centrum Wiadomości. A opłata za etykietę nie zostanie naliczona, ponieważ nie nadałaś tej przesyłki - opłata jest naliczana dopiero po umieszczeniu paczki w automacie. 🙂
Ok, dziękuję za odpowiedź!