anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z aktywacją PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:37981037
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Kilka tygodni temu chciałam zweryfikować swoje konto PayU. Wpisałam swoje dane i przelałam 1,01 zł. Otzrymałam zwrot tych pieniędzy ale dalej nie mam aktywowanego konta. Czy coś było nie tak z przelewem lub z mym kontem, że dalej nie zostało aktywowane.

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:37981037 Standardowo weryfikacja konta do wypłat w PayU trwa do 3 dni roboczych, więc jeśli ten czas jeszcze nie minął, możesz być spokojna. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Kilka tygodni temu chciałam zweryfikować swoje konto PayU.

oznacz moderatorów
Client:37981037
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_  napisał(a):

@Client:37981037 Standardowo weryfikacja konta do wypłat w PayU trwa do 3 dni roboczych, więc jeśli ten czas jeszcze nie minął, możesz być spokojna. 



Tak jak @LEW433 niżej napisał już od paru tygodni czekam na potwierdzenie... Zwrot pieniędzy i to wszystko przyszło ale konto dalej nie jest aktywne

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:37981037 Cześć. 🙂 Na Allegro mamy dwóch operatorów płatności: Przelewy24 i PayU. 

Twoje środki znajdują się u operatora PayU, a konto do wypłat próbujesz aktywować w P24. 

Zleć przelew do PayU: https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system (za pomocą przycisku "przejdź do banku"). 

oznacz moderatorów
Client:37981037
#7 Wielbiciel#

Płaciłam i jedno i drugie. Wiem że środki znajdują się na PayU. Spłacałam PayU. Dostałam zwrot ale bez treści i innych takich. 

oznacz moderatorów
Client:37981037
#7 Wielbiciel#

Płaciłam i jedno i drugie. Wiem że środki znajdują się na PayU. Spłacałam PayU. Dostałam zwrot ale bez treści i innych takich. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:37981037 prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego na adres spolecznosc@allegro.pl Sprawdzimy to 🙂

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:37981037
#7 Wielbiciel#

@la_nika wysłałem już potwierdzenie na podany adres powyżej.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:37981037 Dziękujemy bardzo, wyjaśniamy tę sprawę z operatorem

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:37981037 Konto do wypłat jest już aktywne. 🙂 

oznacz moderatorów
Client:37981037
#7 Wielbiciel#

Działa. Dziękuję bardzo za pomoc.

Pozdrawiam

 

 

 

oznacz moderatorów
justyna_lob
#2 Obserwator#

dzień dobry, 

ja rowniez nie mogę aktywować konta do wypłat. Próbowalam wielokrotnie ale za każdym razem, gdy klikam w opcje "AKTYWUJ KONTO DO WYPŁAT", przekierowuje mnie do logowania, gdy to zrobię, jestem na stronie głównej Allegro... opłaciłam bez problemu prowizje za sprzedaż ale wypłacenie własnych środków jest niemożliwe. Z góry dziękuję.

oznacz moderatorów
justyna_lob
#2 Obserwator#

dzień dobry, 

ja również @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ nie mogę aktywować konta do wypłat. Próbowałam wielokrotnie ale za każdym razem, gdy klikam w opcje "AKTYWUJ KONTO DO WYPŁAT", przekierowuje mnie do logowania, gdy to zrobię, jestem na stronie głównej Allegro... opłaciłam bez problemu prowizje za sprzedaż ale wypłacenie własnych środków jest niemożliwe. Z góry dziękuję.

oznacz moderatorów
justyna_lob
#2 Obserwator#

dzień dobry, 

 @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  ja również nie mogę aktywować konta do wypłat. Próbowałam wielokrotnie ale za każdym razem, gdy klikam w opcje "AKTYWUJ KONTO DO WYPŁAT", przekierowuje mnie do logowania, gdy to zrobię, jestem na stronie głównej Allegro... opłaciłam bez problemu prowizje za sprzedaż ale wypłacenie własnych środków jest niemożliwe. Z góry dziękuję. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@justyna_lob Musisz zlecić przelew weryfikacyjny do PayU. Jeśli podczas weryfikacji (https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system) nie możesz przejść do płatności, to spróbuj aktywować wypłaty w innej przeglądarce lub wyczyść pliki cookies. 

oznacz moderatorów
OGROD_Szczecinek
#1 Nowicjusz#

Proszę o pomoc, ja również czekam na aktywację numeru konta. Co jeszcze mogę zrobić?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@OGROD_Szczecinek może to zająć do trzech dni roboczych, jeśli ten termin minął, prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego za pomocą formularza (po opisaniu problemu i wybraniu sposobu kontaktu - wiadomość e-mail, będzie możliwe dodanie załącznika).
Doradcy będą mogli skonsultować to z operatorem płatności. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
crocodileDTX
#7 Wielbiciel#

6 marca podałem złe konto do wyplaty środków. Pieniądze zostały mi zwrócone, ale nadal nie mam odblokowanego konta. Podałem dane do nowego konta, przeszedłem weryfikacje PayU i w dalszym ciągu nie mam odpowiedzi. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@crocodileDTX Teraz powinieneś mieć możliwość zlecenia wypłaty. Sprawdź to proszę.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów