Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca opłaciła zamówienie, wybrała paczkomat- przesyłkę w ramach smart ma za darmo. I teraz mam problem, wybieram wielkość paczki, idę dalej, klikam "utwórz etykietę" przez chwilę mieli, po czym jestem w punkcie wyjścia, dalej "utwórz etykietę" ewentualnie "popraw dane". Próbowałam w dwóch różnych przeglądarkach i nic.
@tiril Hej 🙂 Sprawdziłam tę sytuację i problem polega na nieprawidłowo wprowadzonej nazwie miasta nadania. Zamiast "Ostrów wlkp." wpisz pełną nazwę miasta, czyli Ostrów Wielkopolski. Daj znać, czy udało się wygenerować etykietę po tej zmianie. 🙂
Poszło, dziękuję.
@tiril Nie ma za co, polecamy się na przyszłość 🙂