anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupującym po wygranej przez niego aukcji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kavath
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie, wczoraj wystawiłem aukcje zawierającą 15 sztuk przedmiotów na łączną sumę 585zł, niemalże od razu aukcja została zakończona poprzez sprzedaż całej ilości. I zaraz po tym zaczęły się problemy. Kupujący w krótkiej wiadomości chciał potwierdzić że zapłacił za aukcję mimo braku zakończenia płatności PayU i domaga się otrzymania produktu, gdy jednak otrzymał wiadomość że zakupione przez niego przedmioty będą wysłane po otrzymaniu wpłaty odgrażał się sporem. Gdy poszedłem na rękę i spytałem się czy przypadkiem kupujący nie chce anulować aukcji bo może po prostu nie chce kupić przedmiotów otrzymałem wiadomość od użytkownika "serwisant" która podszywała się pod administracje pisząc z konta zawieszonego. Co mogę w takiej sytuacji zrobić kiedy kupujący nie chce zapłacić za zalicytowane przedmioty?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Zgłosić kupującego do allegro. Nie jeden tu był post o wyłudzających posiłkujących się kontami z loginem serwisant. Na zakończenie tej transakcji nie masz co liczyć, pozostaje wystawić od nowa. Mam nadzieję, ze chociaż odbioru osobistego nie dałeś, bo prowizję ciężej wtedy odzyskać.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Kavath zaczekaj trochę , dziewczyny przetrą oczy , wypiją kawę i zajmą się Twoim problemem , jesli nie ma zapłaty nic Ci nie grozi . @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

 Nic nie zrobisz jak nie chce zapłacić, nie wysalaj dopóki nie będziesz miał kasy na koncie.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kavath Zablokowaliśmy konto tego klienta. Powinieneś otrzymać wiadomość mailową w tej sprawie. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów