Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, wczoraj wystawiłem aukcje zawierającą 15 sztuk przedmiotów na łączną sumę 585zł, niemalże od razu aukcja została zakończona poprzez sprzedaż całej ilości. I zaraz po tym zaczęły się problemy. Kupujący w krótkiej wiadomości chciał potwierdzić że zapłacił za aukcję mimo braku zakończenia płatności PayU i domaga się otrzymania produktu, gdy jednak otrzymał wiadomość że zakupione przez niego przedmioty będą wysłane po otrzymaniu wpłaty odgrażał się sporem. Gdy poszedłem na rękę i spytałem się czy przypadkiem kupujący nie chce anulować aukcji bo może po prostu nie chce kupić przedmiotów otrzymałem wiadomość od użytkownika "serwisant" która podszywała się pod administracje pisząc z konta zawieszonego. Co mogę w takiej sytuacji zrobić kiedy kupujący nie chce zapłacić za zalicytowane przedmioty?
Zgłosić kupującego do allegro. Nie jeden tu był post o wyłudzających posiłkujących się kontami z loginem serwisant. Na zakończenie tej transakcji nie masz co liczyć, pozostaje wystawić od nowa. Mam nadzieję, ze chociaż odbioru osobistego nie dałeś, bo prowizję ciężej wtedy odzyskać.
Nic nie zrobisz jak nie chce zapłacić, nie wysalaj dopóki nie będziesz miał kasy na koncie.
@Kavath Zablokowaliśmy konto tego klienta. Powinieneś otrzymać wiadomość mailową w tej sprawie.