Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, dzisiaj w nocy dostałem powiadomienie, że mój towar został sprzedany i kupujący wybrał sposób dostawy odbiór osobisty. Od rana nie mogłem skontaktować się z kupującym i po południu odpisał na maila, w którym mu pisałem, że możemy ustalić jakieś miejsce aby oddać towar i otrzymać pieniądze. Odpowiedź brzmiała dokładnie tak :
"Witam Artur,
<Imie kupującego>"
Odpisałem, że mogę przesłać numer konta bankowego dla przelewu lub numer telefonu dla przelewu BLIKiem i otrzymałem taką odpowiedź:
"Sprawdziłem koszty wysyłki z DHL i jest to około 150 zł za wysyłkę do Holandii. Koszty przesyłki mogę pokryć. I tak, mogę zapłacić z góry przelewem bankowym. Wyślij mi następujące dane do przelewu:
@Client:102588880 uważaj , może to być oszustwo , nie wysyłaj zanim kasa pojawi się na koncie , nie podawaj adresu e-mail , korespondencję prowadź tylko przez CW.
scam niech ci przyśle opłaconą etykietę do wysyłki albo opłaconego kuriera po paczkę
Aby wyjaśnić, nie wysłałem mu mojego numeru konta
A co Ci kłopoty, masz że nie odbierze, prowizję zwrócą. Takie podawanie może stwarzać problemy ale na razie nic Ci nie grozi.
Za jaki czas zwrócą mi prowizję i czy mogę sam gdzieś napisać, że towar został nie odebrany? Dziękuję
Dziękuję bardzo!