anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupującym

Client:102588880
#7 Wielbiciel#

Cześć, dzisiaj w nocy dostałem powiadomienie, że mój towar został sprzedany i kupujący wybrał sposób dostawy odbiór osobisty. Od rana nie mogłem skontaktować się z kupującym i po południu odpisał na maila, w którym mu pisałem, że możemy ustalić jakieś miejsce aby oddać towar i otrzymać pieniądze. Odpowiedź brzmiała dokładnie tak :

"Witam Artur,

Niestety nie będę mógł odebrać laptopa osobiście. Tak, kupiłem twój laptop i zgodziłem się go odebrać, ale to nie będzie możliwe i przepraszam. Jestem zainteresowany zakończeniem procesu płatności.
 
Pozdrawiam,

<Imie kupującego>"

Odpisałem, że mogę przesłać numer konta bankowego dla przelewu lub numer telefonu dla przelewu BLIKiem i otrzymałem taką odpowiedź:

"Sprawdziłem koszty wysyłki z DHL i jest to około 150 zł za wysyłkę do Holandii. Koszty przesyłki mogę pokryć. I tak, mogę zapłacić z góry przelewem bankowym. Wyślij mi następujące dane do przelewu:

 
Numer konta:
Nazwa konta:
 
<Imie kupującego>".

Pytanie jest takie czy może to być skamem i czy jest potrzebna nazwa konta dla przelewu? Ponieważ mam rozliczenia z Allegro za ogłoszenie i chciałbym załatwić to im najszybciej. Dodatkowo chciałbym od razu zapytać, co robić w przypadku gdy kupujący nie kupi produktu po wybraniu odbioru osobiście, chciałbym aby zamówienie wróciło ponownie do Allegro Lokalnie oraz Allegro. Dziękuję bardzo wszystkim za odpowiedź! @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:102588880 uważaj , może to być oszustwo  , nie wysyłaj zanim kasa pojawi się na koncie , nie podawaj adresu e-mail , korespondencję prowadź tylko przez CW.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

scam niech ci przyśle opłaconą etykietę do wysyłki albo opłaconego kuriera po paczkę

oznacz moderatorów

Client:102588880
#7 Wielbiciel#

Aby wyjaśnić, nie wysłałem mu mojego numeru konta

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A co Ci kłopoty, masz że nie odbierze, prowizję zwrócą. Takie podawanie może stwarzać problemy ale na razie nic Ci nie grozi.

oznacz moderatorów

Client:102588880
#7 Wielbiciel#

Za jaki czas zwrócą mi prowizję i czy mogę sam gdzieś napisać, że towar został nie odebrany? Dziękuję

oznacz moderatorów

Client:102588880
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo!

oznacz moderatorów