Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po kliknięciu "przygotuj paczkę do nadania", wybraniu rozmiaru przesyłki i kliknięciu "utwórz etykietę" nie da się pobrać etykiety.
@Client:103748057 Wyczyść pliki cookies oraz pamięć podręczną, a także sprawdź czy problem występuje także na innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja oraz napisz proszę, czy na ekranie pojawia się jakiś komunikat?
Niestety nic to nie daje, inna przeglądarka też nie. Nie ma żadnego komunikatu, po kliknięciu "Utwórz etykietę" ładuje się i nie pojawia się "Pobierz etykietę", tylko znów "Utwórz etykietę"
@Client:103748057 w przypadku obu zamówień (z wczoraj i z dzisiaj) problem powoduje to, że nie podałaś numeru budynku w adresie nadania. Zmień to proszę, a nie powinno być już problemu z wygenerowaniem etykiet 🙂