anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przesyłką Inpost .

MAMY ROZWIĄZANIE!
Slow4You
#10 Popularyzator#

Witam . Czekam na przesyłkę zakupioną od osoby prywatnej na Allegro lokalnie .  W aplikacji in post wyskoczył problem " Anulowano Etykietę " Etykieta nadawcza została anulowana lub utraciła ważność . Przesyłka nie została wysłana do odbiorcy . Co mogło być powodem anulowania etykiety ?? Miał ktoś podobny problem ?? Jaka jest dalsza kolej wydarzeń żebym otrzymał tą paczkę ?? bb7e8433487ea590cdbbef8a3753.jpg

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Slow4You sprzedawca mógł błędnie wygenerować etykietę i może została anulowana. Najlepszym sposobem dowiedzieć się o co chodzi będzie chyba kontakt ze sprzedawcą.

oznacz moderatorów
Slow4You
#10 Popularyzator#

@Client:44052296   Dzięki . Dzwoniłem już do Inpost . Mi to wygląda na to że sprzedający anulował etykietę podczas podróży paczki . Potwierdzić tego nie mogą ale proszą wysyłającego o kontakt , bo status wysyłki jest niejasny . 😄  Sprzedawca twierdzi że wysyłał opcją bez etykiety jeśli to  ma jakieś znaczenie 😄 . Założyłem dyskusję na Allegro i czekam na odpowiedż . 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A jaki termin dostawy? minął czas czy nie.

oznacz moderatorów
Slow4You
#10 Popularyzator#
@LEW433  Nie ma szans kupione dnia 11 Wrz. 2022, 16:26. Od początku koleś coś mi kręcił aż temat wczoraj założyłem . Zależało mi na tej paczce bo kupione za 30 % realnej ceny . Mi to wygląda na to że , sprzedający anulował etykietę podczas podróży paczki . Czyli między Paczkomatem a sortownią . 😄 Założyłem mu dyskusję . Mam nadzieje że nie odpiszę w ciągu 24 godz . 
oznacz moderatorów