Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . Czekam na przesyłkę zakupioną od osoby prywatnej na Allegro lokalnie . W aplikacji in post wyskoczył problem " Anulowano Etykietę " Etykieta nadawcza została anulowana lub utraciła ważność . Przesyłka nie została wysłana do odbiorcy . Co mogło być powodem anulowania etykiety ?? Miał ktoś podobny problem ?? Jaka jest dalsza kolej wydarzeń żebym otrzymał tą paczkę ??
@Slow4You sprzedawca mógł błędnie wygenerować etykietę i może została anulowana. Najlepszym sposobem dowiedzieć się o co chodzi będzie chyba kontakt ze sprzedawcą.
@Client:44052296 Dzięki . Dzwoniłem już do Inpost . Mi to wygląda na to że sprzedający anulował etykietę podczas podróży paczki . Potwierdzić tego nie mogą ale proszą wysyłającego o kontakt , bo status wysyłki jest niejasny . 😄 Sprzedawca twierdzi że wysyłał opcją bez etykiety jeśli to ma jakieś znaczenie 😄 . Założyłem dyskusję na Allegro i czekam na odpowiedż .
A jaki termin dostawy? minął czas czy nie.