anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z rozliczeniem

MAMY ROZWIĄZANIE!
KamilaSitakArt
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

piszę ponieważ sprzedałam po raz pierwszy coś na allegro lokalnie i nie jestem jeszcze biegła w temacie. Proszę bardziej doświadczonych kolegów i koleżanki o wsparcie. 

Klient wygrał licytacje i dostałam już maila, z informacją o zrealizowanej płatności i że mogę już wysłać paczkę. Mam wydrukowaną etykietę do inpost. Natomiast na moim koncie w historii płatności jak i allegro finanse nie ma żadnych środków. Mam aktywne payU- czy mam czekać aż środki pojawią się na moim koncie?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@KamilaSitakArt na koncie, z którego piszesz nie masz sprzedaży (ani żadnych ofert) na Allegro Lokalnie. Czy sprawa dotyczy innego konta? Czy możesz podać jego login? Wówczas będę mogła to sprawdzić 🙂 Wpłata kupującego powinna być widoczna w tej zakładce

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
KamilaSitakArt
#7 Wielbiciel#

dziękuję ślicznie- właśnie wszystko wskoczyło!:)

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie masz środków na koncie: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/nie wysyłasz, kupujący na AL ma 5dni na zapłacenie i zdarza się że nie opłaci, wówczas oferta sama się wznowi(chyba że wyłączyłaś automatyczne wznawianie).

oznacz moderatorów