anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z utworzeniem etykiety "wystąpił błąd"

DanaMiK11
#7 Wielbiciel#

Nie mogę utworzyć etykiety InPost do jednego zamówienia. Etykieta do innego utworzyła się bez problemu. Czy da się coś z tym zrobić? Jakoś rozwiązać ten problem? 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DanaMiK11 O które zamówienie chodzi?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DanaMiK11
#7 Wielbiciel#

Lalka Barbie Bella Piękna i Bestia Disney 1991

Screenshot_20221201-124646~2.png

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DanaMiK11 Czy podczas próby utworzenia etykiety pojawia się jakiś bardziej szczegółowy komunikat? Czy problem występuje niezależnie od przeglądarki, z której korzystasz?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DanaMiK11
#7 Wielbiciel#

No właśnie pokazuje się jedynie "wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety."

Wybrany został już wcześniej rozmiar paczki ale nie wygenerowało etykiety od tamtej pory. Mogę edytować swoje dane i na ile się dało to wszystkie niepotrzebne spacje już usunięte i dalej nie działa. 

oznacz moderatorów

DanaMiK11
#7 Wielbiciel#

Próbuje i na komputerze i w aplikacji i nie działa nigdzie

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DanaMiK11 Przekazałam tę sprawę do konsultacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DanaMiK11
#7 Wielbiciel#

Ogólnie po kliknięciu na komputerze na początku zrobiło się tak. Etykieta się nie utworzyła ale ciągle widniała jako "tworzenie". W aplikacji jest opcja utworzenia ale wyskakuje tamten błąd. Teraz ponownie patrzę na komputerze i wciąż jest na szaro napis "tworzenie etykiety",etykieta.JPG

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DanaMiK11 Proszę Cię jeszcze o zrzut ektanu z aplikacji z widocznym komunikatem błędu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DanaMiK11
#7 Wielbiciel#

316842065_1835875620093380_5090362762430124218_n.png

Wyświetla się to w ten sposób po kliknięciu "utwórz etykietę". 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@DanaMiK11 Bardzo dziękujemy za zrzut ekranu, będzie pomocny w rozwiązaniu problemu. Przekazałam opis sytuacji do Działu Technicznego, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

DanaMiK11
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za próby pomocy ale za długo to wszystko trwało, poszedł zwrot pieniędzy do kupującej. 

oznacz moderatorów