anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z weryfikacją konta i blokadą sprzedaży

Client:126256815
#1 Nowicjusz#

Cześć,

Mam problem z weryfikacją konta. Konto zostało zablokowane do sprzedaży, ale nie mogę znaleźć opcji do przesłania zdjęcia dowodu osobistego ani innych wymaganych dokumentów. DAC7 już zrobiłem, ale reszty nie mogę znaleźć ani przez stronę internetową, ani przez aplikację.

Proszę o pomoc – gdzie mogę przesłać dokumenty, żeby odblokować konto?

 

Dziękuję z góry!

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:126256815 Dopytaj o tę kwestię bezpośrednio w odpowiedzi na otrzymaną wiadomość o blokadzie. Wcześniej sprawdź czy w treści wiadomości nie znajduje się instrukcja postępowania w tym przypadku.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ense_pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

nie znalazłem na forum odpowiedzi na swój problem więc zapytam tutaj. Otóż w dniu 30 kwietnia otrzymałem wypowiedzenie umowy od PayU w związku z rzekomym niedokończeniem procesu weryfikacji. Weryfikację przeszedłem z powodzeniem bodajże w 2023 r. i w zakładce wypłaty PayU jest status "zaakceptowany". Nie chciałbym stracić konta i nawet mógłbym przejść ponowną weryfikację, ale nie mam przycisku "Przejdż do PayU" .

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @ense_pl, w takim przypadku musisz skontaktować się bezpośrednio z PayU w celu wyjaśnienia tej sytuacji.
Formularz kontaktowy z PayU znajdziesz pod tym adresem: https://poland.support.payu.com/s/?language=pl

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów