Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, mam problem z wypłatą środków. Po kliknięciu „Wypłać środki” pojawia się komunikat:
Zlecono wypłatę środków
Przelew zajmie do 48 godzin. Dokładny czas operacji zależy od Twojego banku.
Konta używam od lat i wcześniej weryfikowałam je przez Przelewy24.
Wczoraj dodatkowo dokonałam weryfikacji przez PayU.
Czy problem może leżeć po Waszej stronie, czy wynika z weryfikacji przez PayU (mimo że konto w Przelewy24 jest już zweryfikowane)?
Dzięki i pozdrawiam,
@depechemode85 czy przesłałeś do PayU wymagane dokumenty?
Hej Ola,
Tak, wypłatę zleciłam wczoraj po południu, więc domyślam się, że zostanie przetworzona w tym tygodniu. Mam nadzieję, że dzisiaj 🙂
Nigdy wcześniej nie miałam problemów z wypłatami - konto było już zweryfikowane przez Przelewy24.
Czy coś zmieniło się w tej kwestii?
Pozdrawiam,
Chodziło mi nie o wypłatę, tylko o autentykację i skan dowodu – źle się wyraziłam w poprzedniej wiadomości.
Proces autoryzacji wykonałam wczoraj po południu, więc domyślam się, że zostanie przetworzony w tym tygodniu (mam nadzieję, że jeszcze dziś 🙂)
Ola, widzę, że już śmiga - można zamknąć ticket. Więc ozwiązanie to autentykacja PAYU.
@depechemode85 polecam się i życzę dobrego tygodnia!
Halo halo. Mogę prosić o kontakt. Też mam problem z wypłatą
@justynaziem opisz proszę, jaki problem dokładnie się pojawia. Czy przechodziłaś przez weryfikację rachunku do wypłat?
Przechodziłam przez weryfikację. Cały czas widzę kwotę a nie mogę przelać na swoje konto.
Cześć @justynaziem, z informacji, które uzyskaliśmy, ponawiałaś wielokrotnie próbę aktywacji wypłat, każda próba resetuje proces.
Po ostatnim przelewie weryfikacyjnym poczekaj proszę do 3 dni na weryfikację.