anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wypłatą środków

MAMY ROZWIĄZANIE!
depechemode85
#1 Nowicjusz

Hej, mam problem z wypłatą środków. Po kliknięciu „Wypłać środki” pojawia się komunikat:

 

Zlecono wypłatę środków
Przelew zajmie do 48 godzin. Dokładny czas operacji zależy od Twojego banku.

Konta używam od lat i wcześniej weryfikowałam je przez Przelewy24.

Wczoraj dodatkowo dokonałam weryfikacji przez PayU.

Czy problem może leżeć po Waszej stronie, czy wynika z weryfikacji przez PayU (mimo że konto w Przelewy24 jest już zweryfikowane)?

depechemode85_0-1759726938354.png

Dzięki i pozdrawiam,

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@depechemode85 czy przesłałeś do PayU wymagane dokumenty? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
depechemode85
#1 Nowicjusz

Hej Ola,

Tak, wypłatę zleciłam wczoraj po południu, więc domyślam się, że zostanie przetworzona w tym tygodniu. Mam nadzieję, że dzisiaj 🙂

Nigdy wcześniej nie miałam problemów z wypłatami - konto było już zweryfikowane przez Przelewy24.

Czy coś zmieniło się w tej kwestii?

Pozdrawiam,

oznacz moderatorów
depechemode85
#1 Nowicjusz

@_HolaOla_ 

Chodziło mi nie o wypłatę, tylko o autentykację i skan dowodu – źle się wyraziłam w poprzedniej wiadomości.

Proces autoryzacji wykonałam wczoraj po południu, więc domyślam się, że zostanie przetworzony w tym tygodniu (mam nadzieję, że jeszcze dziś 🙂)

oznacz moderatorów
depechemode85
#1 Nowicjusz

Ola, widzę, że już śmiga - można zamknąć ticket. Więc ozwiązanie to autentykacja PAYU.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@depechemode85 polecam się i życzę dobrego tygodnia!

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów