Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Hej, mam problem z wypłatą środków. Po kliknięciu „Wypłać środki” pojawia się komunikat:
Zlecono wypłatę środków
Przelew zajmie do 48 godzin. Dokładny czas operacji zależy od Twojego banku.
Konta używam od lat i wcześniej weryfikowałam je przez Przelewy24.
Wczoraj dodatkowo dokonałam weryfikacji przez PayU.
Czy problem może leżeć po Waszej stronie, czy wynika z weryfikacji przez PayU (mimo że konto w Przelewy24 jest już zweryfikowane)?
Dzięki i pozdrawiam,
 _HolaOla_
		
			_HolaOla_
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@depechemode85 czy przesłałeś do PayU wymagane dokumenty?
 
					
				
		
Hej Ola,
Tak, wypłatę zleciłam wczoraj po południu, więc domyślam się, że zostanie przetworzona w tym tygodniu. Mam nadzieję, że dzisiaj 🙂
Nigdy wcześniej nie miałam problemów z wypłatami - konto było już zweryfikowane przez Przelewy24.
Czy coś zmieniło się w tej kwestii?
Pozdrawiam,
 
					
				
		
Chodziło mi nie o wypłatę, tylko o autentykację i skan dowodu – źle się wyraziłam w poprzedniej wiadomości.
Proces autoryzacji wykonałam wczoraj po południu, więc domyślam się, że zostanie przetworzony w tym tygodniu (mam nadzieję, że jeszcze dziś 🙂)
 
					
				
		
Ola, widzę, że już śmiga - można zamknąć ticket. Więc ozwiązanie to autentykacja PAYU.
 _HolaOla_
		
			_HolaOla_
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@depechemode85 polecam się i życzę dobrego tygodnia!