anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proces weryfikacji płatności

SzyWro79_
#8 Zapaleniec#

Witam. Mam problem z procesem weryfikacji płatności. Od 4 lat sprzedaję na allegro lokalnie i regularnie co miesiąc jakiś grosz wypłacałem z allegro, moje konto było już zweryfikowane i przez te 4 lata nie było problemu. W środę próbowałem wypłacić swoje środki i są one zablokowane. Poproszono o potwierdzenie wypłat payU bądź przelewy24, wybrałem tą samą opcję co ostatnio, czyli przelewy 24. Było to 7 maja, do dzisiaj nie została zatwierdzona weryfikacja, nadal widnieje napis "Jesteś w trakcie procesu zmiany numeru rachunku bankowego. Aby dowiedzieć się więcej, przejdź do ustawień wypłat"

Ile można czekać? Nie małe pieniądze zostały mi zablokowane, boję się, że ich nie odzyskam, tak długo to trwa.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@SzyWro79_ widzę, że dodatkowa weryfikacja dotyczy operatora płatności PayU, a nie Przelewy24. Daj proszę znać, czy przesłałeś wymagane dokumenty klikając w Ustawieniach wypłat opcję "Przejdź do PayU"?

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

SzyWro79_
#8 Zapaleniec#

Miałem do wyboru PaU bądź przelewy24, więc wybrałem drugą opcję. Nie widziało mi się przesyłać dokumentu tożsamości innym podmiotom. Jeśli wymagane są dwie opcje to dziwne. Dlaczego tak zatem jest? I tak będę wypłacał tylko jednej z dwóch opcji, troszkę bezsensu.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@SzyWro79_ Aktywacja rachunku PayU jest konieczna, jeśli chcesz wypłacić pieniądze ze sprzedaży, ponieważ wpłata od klienta jest na saldzie PayU. Więcej na temat ustawienia wypłat, znajdziesz w tym artykule

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

SzyWro79_
#8 Zapaleniec#

A ile się czeka mniej więcej na potwierdzenie dokumentów PayU? Bo przesłalem je i nadal czekam i czekam. W zasadzie to nawet przelewy24 do tej pory nie zostały zatwierdzone.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@SzyWro79_ Widzę, że PayU jest już zaakceptowane. W sprawie Przelewów24 wyjaśniam sprawę. 🙂 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

SzyWro79_
#8 Zapaleniec#

r443234.pngNo tak średnio bym powiedział, tak średnio 😋

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@SzyWro79_ Obecnie, żadne dodatkowe akcje z Twojej strony nie są potrzebne. Wszystko załączyłeś prawidłowo. 

Wniosek jest w trakcie weryfikacji i po jej zakończeniu otrzymasz maila potwierdzającego możliwość wypłaty. Gdyby jakaś akcja była potrzebna z Twojej strony, to możesz otrzymać bezpośrednio maila z PayU. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Nie jestem w stanie określić, jak szybko operator zweryfikuje dane. Nie powinno trwać to dłużej niż do końca następnego tygodnia. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

SzyWro79_
#8 Zapaleniec#

Na początku myślałem, że jest to lekka przeginka, czekając tyle dni na weryfikację, teraz wiem że jest to ogromna przegina, bo do tej pory mam zablokowane środki na koncie.
Co by było, gdyby to było moje jedyne źródło utrzymania? Miałbym teraz żebrać pod sklepem, żeby ludzie kupili mi jedzenie i picie, bo allegro nie potrafi potwierdzić dokumentów od ponad tygodnia? Dokumentów, które są nadal takie same jak przez ostatnie 4 lata, jak tutaj sprzedaję.

Z dnia na dzień coraz bardziej ograniczacie wolność na swoim portalu. Czekam maksymalnie do jutra, potem sprawę będę nagłaśniał gdzie się da. Jeszcze pal licho, jakbym miał tam 300 zł do wypłacenia, ale kwoty są 4 cyfrowe.

Dla postronnych osób, które to czytają. Do tego doprowadzi całkowite zlikwidowanie gotówki. Byle kto, na własne widzi mi się zablokuje Ci dostęp do Twoich pieniędzy.
Cytując klasyka - "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz?"

oznacz moderatorów

SzyWro79_
#8 Zapaleniec#

@N_Nitka28  napisał(a):

Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Nie jestem w stanie określić, jak szybko operator zweryfikuje dane. Nie powinno trwać to dłużej niż do końca następnego tygodnia. 


Kto by się spodziewał, że ten post będzie zwykłym kłamstwem.  Środki ciągle są zablokowane.
Allegro tak pięknie oszukuje, że mimo iż nadal środki są zablokowane, to odblokowali mi przycisk "wypłać", żebym miał złudną nadzieję, że mogę je wypłacić. Po kliknięciu w niego, nic się nie dzieje. Sprawa leci do UOKiK

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @SzyWro79_, dziękuje za Twoje wiadomości.
Skontaktowałem się z odpowiednim zespołem i z informacji które uzyskałem, PayU wysłało do Ciebie 17.05.2025 e-mail z prośbą o przesłanie oświadczenia PEP.
Nie otrzymali informacji zwrotnej.
Dlatego powinieneś odszukać mail od PayU, pobrać oraz wysłać oświadczenie PEP i odesłać je do PayU.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów