anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o pomoc w sprawie braku przechodzenia płatności

matero1
#7 Wielbiciel

Witam. Od dwóch dni piszą do mnie kupujący (konto allegro lokalnie), że w chwili próby opłacenia za towar dostają komunikat, że płatność nie powiodła się i trzeba ją powtórzyć. Powtarzają bez końca z tym samym skutkiem. Ja nie dostaje, żadnej informacji, że ktoś coś kupił i że w ogóle jakieś ruchy z tym powstały.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem.

matero1

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@matero1 weryfikuję problem z opłaceniem zamówień i wrócę do Ciebie z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

matero1
#7 Wielbiciel

Dziękuję. Czekam zatem na odpowiedź.

M.

oznacz moderatorów