Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
czy zechcą mi Państwo odpowiedzieć czy środki jakie przelałem zostały zaksięgowane? Czy wszystko w kwestii aktywacji konta PAYU i Przelewy24 zostało zrobione poprawnie. Sprawa jest dla mnie pilna więc proszę o pomoc.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Z pozdrowieniami,
Michał
PayU 3dni Przelewy24 5dni.
@MichelJFrederic Cześć Michał 🙂 Prześlij proszę potwierdzenia przelewów przez ten formularz
Dzień dobry. Wysłałem. 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ wysłałem 🙂
@MichelJFrederic Otrzymasz odpowiedź mejlowo 🙂
@ko_alka dziękuję. Bardzo mi by zależało by ta aktywacja odbyła się dziś, ale jak rozumiem nie ma Pani wpływu na przyspieszenie tego procesu?
@MichelJFrederic Przykro mi, ale nie mam na to wpływu. Mogę Cię jedynie prosić o cierpliwość 🙂