anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prowizja za produkt, który idzie do zwrotu

Majsek2323
#7 Wielbiciel#
  • Witam. Sprzedałem 2 produkty, za które naliczyło mi prowizje. Kupujący stwierdził, że czas oczekiwania na produkt jest za długi i chce zwrot pieniędzy. Jak odzyskać pieniądze, które naliczyło mi na prowizje za produkt, który ostatecznie nie został sprzedany?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

konto zamknięte
Nie dotyczy

Jak klikniesz zakładkę "zamówienia" to po rozwinięciu napisu "akcje" przy tej transakcji, masz coś takiego jak "zwrot prowizji".

Kliknij sobie, pozaznaczaj i wyślij ten wniosek.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Majsek2323 Jeśli to było na Allegro Lokalnie, poproś o zwrot naliczonej opłaty przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz dowód na rezygnację kupującego.

oznacz moderatorów