Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam pisze z dwoma pytaniami
Pierwszym pytaniem jest to gdzie jest opcja zgłoszenia zwrotu prowizji na allegrolokalnie
Zaś drugie pytanie jest bardziej skomplikowane gdyż wystawiłem oferte kup teraz i zamiast zaznaczyć opcje "email przedpłata" zaznaczyłem opcje dostawy z pieniędzymi przy odbiorze . Rzeczy które sprzedaje są wirtualne i czy mogę ubiegać się o zwrot prowizji gdyż kupujący nie miał jak zapłacić ?
Na Lokalnie nie ma formularza zwrotu prowizji, ale o ten zwrot możesz poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Aby go otrzymać powinieneś dołączyć potwierdzenie zwrotu wpłaty kupującemu, a jeśli było to pobranie lub odbiór osobisty i kupujący nie zapłacił, dołącz pisemną rezygnację kupującego z towaru.