Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka , którą chcę wysłać jest za duża na InPost. Wysłana została inną drogą pocztową. Na stronie widnieje jako "oczekuje na nadanie", a jest wysłana tylko w porozumieniu z kupującym inną drogą. Jak to poprawić.
Wklej ręcznie numer listu przewozowego. Zmień tez na "Wysłane".
Gdzie to wkleić. Gdzie zmienić na "wysłane" ?
@stamer68 Nie ma znaczenia, najważniejsze że wysłana. Tam wpisz ręcznie nr przesyłki.
"Tam" czyli gdzie? W wiadomościach?
Nie w wiadomościach. Znajdź to zamówienie ---> wejdź w "szczegóły" --->Tam masz na zielono napisane "DODAJ NUMERY PRZESYŁEK" (kliknij w to) ---> i tam za pomicą kopiuj-wklej dodaj swój numer przesyłki ----> na koniec nasciśnij "zapisz".
U mnie po dodaniu numeru przesyłki status zmienia sie automatycznie na "wysłane", ale też możesz zmienić go ręcznie.
Na zielono mam "Kupujący zapłacił za przedmiot" Potem na niebiesko mam "Statut zamówienie "oczekuje na nadanie" a poniżej " Utwórz etykietę i nadaj paczkę" .
Tam masz obok siebie na dole tego zamówienia: NADAJ PRZESYŁKĘ, SZCZEGÓŁY, AKCJE.
Wejdź w SZCZEÓŁY.
Dalej ci opisałm już co robić.
Tak mam na koncie firmowym:
Nie mam takiej opcji. Na dole mam "zwróć pieniądze" i "napisz wiadomość. Nie jestem firmą. Daję zdjęcie .