Czy musze dokonać zwrot

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedalem przedmiot na allegro lokalnie jako działający, jednak do klienta dojechal nie działający. Czy musze dokonac zwrotu. Przed wysylka produkt działał. Udokumnetowalem to na zdjęciach ktore przedstawilem kupującemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, kupujący jak uważa i ma problemy to składa reklamację a Ty musisz ją 14dniach rozpatrzyć. Ty jako sprzedający odpowiadasz za towar do chwili nadania, oczywiście nie oznacza że możesz wysłać cegłę, kupujący ma zastrzeżenia do paczki składa reklamację do przewoźnika. Paczka cała sprzęt nie działa -reklamuje u Ciebie. Zwrot tylko za Twoja zgodą.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli nie muszę przyjąć zwrotu i nie zostane obciążony. Sprzedaje jako osoba prywatna dodam nie jako firma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli klient zgłasza reklamacje że produkt nie działa to musisz ją rozpatrzeć nawet jako osobna prywatna, jeśli urządzenie nie działa z powodu niewłaściwego użytkowania to odrzucasz reklamacje. Z ciekawości co to za produkt?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Automatyczne poidelko dla kota
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Radze nie przyjmować zwrotu, kilka dni temu jest opisany tu na forum przykład, kupujący wyprosił zwrot, odesłał uszkodzony towar a sprzedającemu zablokowali konto i wypalili kupującemu rekompensatę- za dobre chęci. Natomiast jak złoży reklamację to musisz ją rozpatrzyć w ciągu 14dni i tu możesz uznać albo odrzucić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Social_seller Zwrotu nie musisz przyjmować ale jak klient złoży reklamację musisz ją rozpatrzyć i uznać lub odrzucić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Social_seller kc jasno określa że odpowiedzialność za paczkę przechodzi na kupującego z chwilą przekazania przez ciebie przewoźnikowi. Czyli reklamację do przewoźnika sobie składa kupujący i do momentu aż nie uzyska odpowiedzi reklamacyjnej od przewoźnika z wskazaniem że to ty źle spakowałeś towar to roszczenie reklamacyjne kupującego możesz odrzucić powolując się na przepisy prawa i pokazane zdjęcia dokumentujące działanie sprzedanego przedmiotu