anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych" problem z InPost 4.10.2021

MAMY ROZWIĄZANIE!
ADI-mistrzu
#7 Wielbiciel#

Widziałem że problem się pojawiał już, ale teraz trafił na mnie i nie mam pojęcia co dalej.

Dziś miałem do wygenerowania dwie etykiety, jedna została stworzona poprawnie, druga zgłosiła błąd:

"Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku."

Dane wyglądają ok.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  , wiecie coś na ten temat czy dalej z tym walczycie?

 

oznacz moderatorów
70 ODPOWIEDZI 70
meduza
#12 Orędownik#

to samo

Podczas łączenia z serwerem „pay.ecard.pl” wystąpił błąd. PR_END_OF_FILE_ERROR

oznacz moderatorów
BOKIP-PARTS
#8 Zapaleniec#

już działa 🙂

oznacz moderatorów
maruda22
#1 Nowicjusz#

Podczas próby wygenerowania etykiety do paczkomatu pojawia się komunikat "Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych wracając do poprzedniego kroku.". Dane są poprawne. Widzę że nie tylko ja mam taki problem.

Jak go rozwiązać ?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@maruda22 a kiedy było wystawione ogłoszenie przed 4 grudnia czy po ?

We wczorajszym wątku admin odpowiedział że jest problem i pracują nad nim 

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/sprzedający-o-allegro-lokalnie/mam-problem-z-utworzeniem-etykiety-...

________
Κώστας
oznacz moderatorów
maruda22
#1 Nowicjusz#

5 grudnia o 16.00

 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@maruda22 to już po zmianie więc to nie to, poczekaj na odpowiedź z wątku co wkleiłem 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
gregorian19871
#7 Wielbiciel#

Witam, mam problem z wygenerowaniem etykiety poprzez allegro lokalnie, pojawia się komunikat "Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych wracając do poprzedniego kroku"

Sprawdziłem dokładnie dane i wszystko jest wpisane bezbłędnie.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Sabina9208
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

dziś też borykam się z tym problemem. Czy znowu jest jakaś awaria?

Z góry dziękuję za informację zwrotną. 

 

 

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Sabina9208 Nie, nie dostaliśmy takich sygnałów. Spróbuj proszę usunąć ciasteczka i pamięć podręczną oraz sprawdź, czy sytuacja jest analogiczna w innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, prześlij tu proszę zdjęcie lub zrzut ekranu obrazujące tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Sabina9208
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry @_HolaOla_ 

Na allegro lokalnie nie widzę nigdzie numeru zamówienia. Jedyne co mam w podglądzie zamówień od kupujących to: "Zamówienie od <nick kupującego> z dnia 18 Lis. 2021, 22:31

Screen błędu jak niżej. Nic poza treścią z tematu nie ma. 

Sabina9208_0-1637491533288.png

 

 

Jedyne co mogę modyfikować, to rozmiar paczki (błąd wyskakuje niezależnie od jej rozmiaru) i punkt nadawczy - zmiana na inny paczkomat/paczkopunkt nie pomaga. 

Zmiana przeglądarki i wyczyszczenie domyślnej i alternatywnej też nie pomaga. 

oznacz moderatorów