Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Sprzedałam na allegro lokalnie elektrostymulator, klient zgłosił problem z urządzeniem, iż po podłączeniu urządzenia wyświetla się błąd ładowarki.
Zgodziłam się na reklamację, klient odesłał od mnie urządzenie. Przy odbiorze okazało się, że został wyłamany plastikowy element przy porcie ładowania co uniemożliwia mi podłączenia ładowarki celem sprawdzenia czy urządzenie działa.
Co mogę zrobić w takim przypadku ? Jak rozwiązać problem z klientem ?
@Lokalna1 jeśli to wyłamał kupujący, dorzuć reklamację wina kupującego i poproś o kasę na wysyłkę zwrotną 😄
Jak mogę to zrobić?
Jak zalozyl dyskusje to w dyskusji nalezy odrzucic reklamacje ze wzgledu na to ze uszkodzenia mechaniczne powstale w wyniku niewlasciwego uzytkowania sa wylaczone z rekojmi nastepnie piszesz ze kupujacy moze odebrac towar osobiscie pod adresem albo oplacic wysylke lub przeslac oplacona etykiete w celu odebrania towaru i wyznaczasz mu termin na odebranie oplacenie np 14dni. Jesli nie zalozyl dyskusji to w wiadomosci do uzytkownika odpisujesz to samo a jak zalozy dyskusje to te same argumenty w dyskusji tylko pilnuj czasu odpowiedzi 24h w dyskusji oraz czasu rozpatrzenia reklamacji do 14dni od momentu zgloszenia musisz wydac decyzje reklamacyjna i poinformowac kupujacego
odrzuć reklamacje ze względu na to że uszkodzenia mechaniczne nie podlegają rękojmi
jeśli odebrał towar bez zastrzeżeń według prawa przewozowego tzn że był sprawny, odpowiadasz za towar do momentu wydania przewoźnikowi niech sobie reklamuje u przewoźnika uszkodzenie mechaniczne w transporcie chyba że sam uszkodził ładowarkę bo mu upadła i wkręca kit
Wiesz kto uszkodził?
To zakup od prywatnego i przedajacego nie interesuje kto uszkodzil jesli wydal sprawny towar
Czyli nie mógł sprzedający wysłać niesprawny?
Na logike to po co zgodzilby sie na przyslanie reklamacji skoro wiedzial ze ladowarka jest uszkodzona? Od razu podnioslby zarzut uszkodzenia w transporcie i kazal sie kupujacemu ganiac z reklamacja u przewoznika
Tylko pytam, nie osądzam.
nie opłaciłoby się potem szarpać z kupującym w odbierz towar wzywać 10x do odbioru
Moje pytanie było jasne sprecyzowane.
Towar wyszedł w stanie nienaruszonym a dostałam uszkodzone
@Lokalna1 To odpisz kupującemu i odrzuć reklamację.