Reklamacja a uszkodzony towar

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry.
Sprzedałam na allegro lokalnie elektrostymulator, klient zgłosił problem z urządzeniem, iż po podłączeniu urządzenia wyświetla się błąd ładowarki.
Zgodziłam się na reklamację, klient odesłał od mnie urządzenie. Przy odbiorze okazało się, że został wyłamany plastikowy element przy porcie ładowania co uniemożliwia mi podłączenia ładowarki celem sprawdzenia czy urządzenie działa.
Co mogę zrobić w takim przypadku ? Jak rozwiązać problem z klientem ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Lokalna1 jeśli to wyłamał kupujący, dorzuć reklamację wina kupującego i poproś o kasę na wysyłkę zwrotną 😄
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak mogę to zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak zalozyl dyskusje to w dyskusji nalezy odrzucic reklamacje ze wzgledu na to ze uszkodzenia mechaniczne powstale w wyniku niewlasciwego uzytkowania sa wylaczone z rekojmi nastepnie piszesz ze kupujacy moze odebrac towar osobiscie pod adresem albo oplacic wysylke lub przeslac oplacona etykiete w celu odebrania towaru i wyznaczasz mu termin na odebranie oplacenie np 14dni. Jesli nie zalozyl dyskusji to w wiadomosci do uzytkownika odpisujesz to samo a jak zalozy dyskusje to te same argumenty w dyskusji tylko pilnuj czasu odpowiedzi 24h w dyskusji oraz czasu rozpatrzenia reklamacji do 14dni od momentu zgloszenia musisz wydac decyzje reklamacyjna i poinformowac kupujacego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
odrzuć reklamacje ze względu na to że uszkodzenia mechaniczne nie podlegają rękojmi
jeśli odebrał towar bez zastrzeżeń według prawa przewozowego tzn że był sprawny, odpowiadasz za towar do momentu wydania przewoźnikowi niech sobie reklamuje u przewoźnika uszkodzenie mechaniczne w transporcie chyba że sam uszkodził ładowarkę bo mu upadła i wkręca kit
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiesz kto uszkodził?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To zakup od prywatnego i przedajacego nie interesuje kto uszkodzil jesli wydal sprawny towar
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli nie mógł sprzedający wysłać niesprawny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na logike to po co zgodzilby sie na przyslanie reklamacji skoro wiedzial ze ladowarka jest uszkodzona? Od razu podnioslby zarzut uszkodzenia w transporcie i kazal sie kupujacemu ganiac z reklamacja u przewoznika
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tylko pytam, nie osądzam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie opłaciłoby się potem szarpać z kupującym w odbierz towar wzywać 10x do odbioru

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Moje pytanie było jasne sprecyzowane.
Towar wyszedł w stanie nienaruszonym a dostałam uszkodzone
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Lokalna1 To odpisz kupującemu i odrzuć reklamację.