Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupujący nabył nowa skrzynie biegów po jakimś czasie użytkowania oświadczył ze skrzynia hałasuje
i sa luzy na wałku wtedy zadałem pytanie kupującemu czy skrzynia przed zamontowaniem została zalana odpowiednim olejem w ilości 1,6 litra
padła odpowiedz ze tak
po odesłaniu skrzyni okazało sie ze jest w niej 300 ml oleju
po rozebraniu skrzyni okazało sie ze wszystkie lozyska sa uszkodzone w wyniku braku oleju na bieżniach łożysk
widnieją wytarcia łożyska wydają hałas
co w takiej sytuacji ?
@galpol_ jako Allegro nie możemy podpowiedzieć jaką decyzję reklamacyjną powinieneś wydać. Natomiast jako sprzedający masz obowiązek rozpatrzyć reklamację, możesz ją uznać lub odrzucić, odpowiednio argumentując swoją decyzję.
@galpol_ nie bardzo rozumiem, w czym jest problem?
@galpol_ czyli klient nie przygotował właściwie skrzyni do pracy? dobrze rozumiem?
a miał instrukcję jak to zrobić? był poinformowany jak to się robi ile i jakiego oleju nalać? Albo czy był poinformowany, że może to robić tylko specjalistyczny warsztat, a zrobił po swojemu.
Bo jeżeli to jego wina, że źle była przygotowana, to odrzuć reklamację z wyczerpującym uzasadnieniem.