anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rozumiem, że to kolejna próba wyłudzenia.

rjozefiak81
#2 Obserwator#

"Klient" napisał przez What's App (jak na foto) - obstawiam wyłudzenie.

Inny z kolei mi napisał, że INpost ma jakąś blokadę do 3:00 w nocy.

Skąd się tyle tego bierze?
Utwierdźcie mnie proszę, że to wyłudzenia270388509_3059772447629812_2439633969700601987_n.jpg271392482_1387170498398076_5290755697723323234_n.jpg

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Z pewnością, kupujący nie potrzebuje żadnych potwierdzeń, ma ofertę płaci przez AF i kończy zakup. Niczego nie wysyłaj, nie potwierdzaj.

oznacz moderatorów

rjozefiak81
#2 Obserwator#

Dzięki, tak właśnie myślałem. Czy na allegro lokalnie jest tak samo jak na allegro? Że jak ktoś zapłaci (gdzie w ogóle mogę znaleźć swoje dane do przelewu i takie tam) to dostaję normalnie płatność i wysyłam gdy wejdzie na konto?

oznacz moderatorów

keichi
#13 Ambasador#

Dokładnie, jest tak samo.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

To z Inpostem to akurat prawda. Do 03.00 mają prace serwisowe. Ale i tak nikt nie potrzebuje żadnych Twoich danych do dokonania płatności. Wszystko co potrzebne ma Allegro i płatności dokonuje się przez PayU albo P24. Jak ktoś zapłaci to dostajesz info od Allegro na maila. Każde imme maile od klientów kasuj, niczego nie klikaj

oznacz moderatorów

ksanthoula
#7 Wielbiciel#

..ja też dostałam wiadomość o prośbę podania emaila od

Client:104155917  ...ech czy już niczego nie można normalnie sprzedać? 😞

oznacz moderatorów