Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
"Klient" napisał przez What's App (jak na foto) - obstawiam wyłudzenie.
Inny z kolei mi napisał, że INpost ma jakąś blokadę do 3:00 w nocy.
Skąd się tyle tego bierze?
Utwierdźcie mnie proszę, że to wyłudzenia
Z pewnością, kupujący nie potrzebuje żadnych potwierdzeń, ma ofertę płaci przez AF i kończy zakup. Niczego nie wysyłaj, nie potwierdzaj.
Dzięki, tak właśnie myślałem. Czy na allegro lokalnie jest tak samo jak na allegro? Że jak ktoś zapłaci (gdzie w ogóle mogę znaleźć swoje dane do przelewu i takie tam) to dostaję normalnie płatność i wysyłam gdy wejdzie na konto?
Dokładnie, jest tak samo.
To z Inpostem to akurat prawda. Do 03.00 mają prace serwisowe. Ale i tak nikt nie potrzebuje żadnych Twoich danych do dokonania płatności. Wszystko co potrzebne ma Allegro i płatności dokonuje się przez PayU albo P24. Jak ktoś zapłaci to dostajesz info od Allegro na maila. Każde imme maile od klientów kasuj, niczego nie klikaj
..ja też dostałam wiadomość o prośbę podania emaila od
Client:104155917 ...ech czy już niczego nie można normalnie sprzedać? 😞