Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Dnia 30.02.22r sprzedałem za pośrednictwem konta allego lokalne przedmiot jednakże kupujący wybrał przesyłkę in post pobranie i z racji problemów związanych z możliwością wysłania takowej przesyłki napisałem do kupującego o zaistniałej sytuacji i możliwość zmiany przesyłki jednakże nie otrzymałem odpowiedzi co spowodowało brak możliwości sprzedaży. Prowizja allegro za daną transakcję została naliczona mimo, iż przedmiot nie został wysłany i nie doszło do transakcji. Proszę o informację jak można anulować dane zamówienie i cofnąć opłaty, które ponoszę mimo iż nie doszło do sprzedaży.
pozdrawiam
Damian [edycja]
@ziembol89 niema 30 dnia lutego 🤣. A druga kwestia czemu udostępniasz formę transportu której nie jesteś w stanie zrealizować. Opłata transakcyjna na lokalnie jest bezzwrotna.
Popełniłem błąd chodziło o 30.01 i uszczypliwości tego typu jak dla mnie są nie na miejscu ale każdy ma swoją kulturę i cieszę się, że przyszło mi pisać z osobą bezbłędną. Problem leży po stronie in post gdyż nie mogę zalogowac się na ich stronę,z której można takową paczkę wysłać. Kwestia zgłoszona jednakże odp brak. Pozdrawiam
Odpowiedź od Allegro będzie z cała pewnością, jeżeli nie masz dowodu o braku transakcji, mogą odrzucić.
@ziembol89 Aby cofnąć opłatę, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz jakiś dowód na to, że kupujący nie sfinalizował transakcji i nie zapłacił. Może to być korespondencja z nim.
Dziekuje