sprzedaż Allegro lokalne
![ziembol89 ziembol89](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Dnia 30.02.22r sprzedałem za pośrednictwem konta allego lokalne przedmiot jednakże kupujący wybrał przesyłkę in post pobranie i z racji problemów związanych z możliwością wysłania takowej przesyłki napisałem do kupującego o zaistniałej sytuacji i możliwość zmiany przesyłki jednakże nie otrzymałem odpowiedzi co spowodowało brak możliwości sprzedaży. Prowizja allegro za daną transakcję została naliczona mimo, iż przedmiot nie został wysłany i nie doszło do transakcji. Proszę o informację jak można anulować dane zamówienie i cofnąć opłaty, które ponoszę mimo iż nie doszło do sprzedaży.
pozdrawiam
Damian [edycja]
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ziembol89 niema 30 dnia lutego 🤣. A druga kwestia czemu udostępniasz formę transportu której nie jesteś w stanie zrealizować. Opłata transakcyjna na lokalnie jest bezzwrotna.
![ziembol89 ziembol89](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Popełniłem błąd chodziło o 30.01 i uszczypliwości tego typu jak dla mnie są nie na miejscu ale każdy ma swoją kulturę i cieszę się, że przyszło mi pisać z osobą bezbłędną. Problem leży po stronie in post gdyż nie mogę zalogowac się na ich stronę,z której można takową paczkę wysłać. Kwestia zgłoszona jednakże odp brak. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpowiedź od Allegro będzie z cała pewnością, jeżeli nie masz dowodu o braku transakcji, mogą odrzucić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ziembol89 Aby cofnąć opłatę, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz jakiś dowód na to, że kupujący nie sfinalizował transakcji i nie zapłacił. Może to być korespondencja z nim.
![ziembol89 ziembol89](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziekuje