Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, może ktoś bardziej doświadczony będzie potrafił mi pomóc.
Chodzi mi o to że niedawno sprzedałem coś na Allegro lokalne w kwocie 70zł jednak kupujący prosi o anulowanie zakupu już po jego opłaceniu. Ogólnie nie mam z tym problemu bo paczki jeszcze nie wysłałem i ogłoszenie nie było wyróżnione ale mam pytania:
- wykupiłem allegro Smart na okres roku i mam 8 darmowych wysyłek lokalnie, jest to limit który odświeża się co miesiąc czy co rok?
- kupujący w tej transakcji wybrał właśnie ta opcję i teraz pokazuje mi 7/8 jednak jeśli zwrócę mu pieniądze to ten limit powróci do 8/8?
- co się dzieje z prowizja która została mi pobrana? Czy zostanie automatycznie oddana po tym jak wybiorę opcje "zwróć pieniądze"?
Z góry dziękuję za pomoc
Kamil
Smart nie powróci
Jak prowizję pobrało to piszesz o zwrot tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@NeZ_Ky-MaN czy chodzi o zamówienie z 2 grudnia? Ponieważ nie doszło do dostawy, poproszę o przywrócenie przesyłki Smart na Twoje konto, ale potwierdź proszę czy o to zamówienie chodzi 🙂
Gdy zwrócisz kupującemu wpłatę przez Allegro Finanse, to otrzymasz zwrot opłaty za obsługę transakcji automatycznie, jeśli zwrócisz wpłatę bezpośrednio na konto kupującego, napisz proszę do nas przez formularz, który podesłał @LEW433.
Ten limit nie odświeża się co miesiąc tylko, gdy jest uruchamiana promocja, w której Smart! jest dostępny na Lokalnie. Tutaj szczegóły 🙂
Tak, chodzi mi o moją sprzedaż z 2 grudnia za kwotę 70zł. Poprosiłem sprzedającego żeby ostatecznie potwierdził czy rzeczywiście chce z transakcji zrezygnować.
Czy mogę dać znać i liczyć na Pani pomoc po jego odpowiedzi?
@NeZ_Ky-MaN jasne, gdy odpowie i ostatecznie potwierdzi, że rezygnuje, zwróć mu proszę wpłatę i napisz tu ponownie. Zajmę się tematem Smart! 🙂
Kupujący potwierdził rezygnację, poprosiłem o numer konta i wykonałem przelew.
Mógłbym poprosić o Pani interwencję w mojej sprawie?
PS: Rozumiem że i tak muszę napisać przez formularz by odzyskać prowizję?
PS2: Czy żeby przedmiot wystawić po raz kolejny muszę poczekać na zakończenie sprawy z prowizją oraz odzyskaniem wysyłki smart? bo chyba już mam kolejnego zainteresowanego do zakupu.
Z góry dziękuję
Tak musisz napisać o zwrot:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Smarta nie odzyskasz, wystawić już możesz.
@NeZ_Ky-MaN widzę, że przesyłka Smart! już wróciła 🙂 Ponownie masz do wykorzystania 8 przesyłek w ramach Smart! na Lokalnie.