anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaż przedmiotu i problem w dyskusji z kupującym

asus777
#7 Wielbiciel#

Witam.

Sprzedałem przedmiot z tej aukcji.

https://allegrolokalnie.pl/oferta/walkman-sony-magnetofon-red

Kupujący zgłosił problem z prędkością obrotową taśmy,Allegro nakazało zwrot środków,w aukcji jest opis gdyż przedmiot ma ponad 20lat i mogą wystąpić usterki.

Proszę o weryfikację aukcji.

oznacz moderatorów
36 ODPOWIEDZI 36

kostas11
#21 Demiurg#

@asus777 allegro może Ci nakazywać 😄 odrzuć reklamację powołaj się na wyłączoną rękojmię i jasny i czytelny opis 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 też dostałeś życzenia ? 😁

Bez tytułu.png

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 nie trybię tego .... ostatnio tyle przesylek ,że półprzytomny chodzę ...

Trzeba mieć więcej niż jedno konto firmowe ?... jeśli możesz wyłóż mi po chłopsku ...

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za porady,dzwoniłem do serwisanta powiedział że wszystko było ok Ja też przed wysylką sprawdzałem i pięknie odtwarzał,serwisant założył plomby na śruby napisałem kupującemu by odesłał na reklamację i by nie ruszał plomb,napisał że żadnych plomb nie było,usterka falowanie dziwięku wychodzi na rolki gumowe,obawiam się że sprawne rolki zostały u kupującego.

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Odnoszę wrażenie że w tych dyskusjach rozmawiamy z bootami.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To jak odeśle to sprawdzisz i jak ich nie ma to odrzucisz reklamację, napiszesz że masz dowód na "grzebanie" w sprzęcie i odrzucasz z tego powodu reklamację i ma sobie odebrać sprzęt albo opłacić i mu go wyślesz.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@asus777 Składa CI reklamację i jak nie było opisu o usterce to jesteś na przegranej pozycji, masz 14dni na rozpatrzenie reklamacji i możesz zażądać odesłania w celu naprawy albo odrzucić reklamację a wtedy Allegro może wypłacić kupującemu rekompensatę i mogą Ci zablokować konto . Rozwiąż problem, zaproponuj coś kupującemu albo zwróć kasę.

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Poprosiłem o zwrot na reklamację gdyż sprzęt był w serwisie i w chwili sprzedaż byl sprawny,mam jeszcze 30 dni gwarancji na wykonaną uslugę.

Kupujący napisał w dyskusji iż zanosi sprzęt do serwisu i obciąży mnie kosztami.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@asus777 nie może tego zrobić bez Twojej zgody napisz mu że jak sam ingeruje w sprzęt reklamację odrzucasz, po drugie pachnie mi to kolejnym wyłudzeniem kasy z Protect 😞

Napaisz w dyskusji wyraźnie że prosisz o odesłanie na reklamację, jak tego nie zrobi po 14 dniach odrzuć reklamację z powodu braku odesłania !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@asus777 Nie musisz się zgadzać na takie rozwiązanie, pisz w dyskusji że chcesz odesłania sprzętu bez ingerencji, inaczej odrzucasz reklamację, wstaw tarze w dyskusji że masz potwierdzenie o sprawności sprzętu i że jest na gwarancji! 

oznacz moderatorów

firmakrzak
#11 Animator#

Przepisy prawa Unii Europejskiej (01.08.2003) jak widać nie pomogły 🙂

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Przepisy prawa Unii Europejskiej (01.08.2003) pomagają na **piiip** ,Allegro nie obowiązują gdyż Chiny nie należą do UE.

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Witam ponownie,kupujący dostał informację od Allegro aby odesłał przedmiot na reklamację,przedmiotu nie odesłał gdyż przedmiot jest sprawny mimo to wystąpił o zwrot środków z Allegro protect,czy te wyjaśnienia w dyskusjach ktoś czyta?Czy to leci z automatu.

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

kupujący po zakupie otworzył dyskusję o wadliwość sprzętu,po wymianie kilku wiadomości Allegro poprosiło o zwrot sprzętu do sprzedającego w celu rozpatrzenia reklamacji,kupujący nie odesłał sprzętu,odczekał 14dni i wystąpił o zwrot środków z Allegro protect,czy te wyjaśnienia w dyskusjach ktoś czyta?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@asus777 tak, pracownicy Allegro czytają dyskusję i wypowiadali się również w Twojej. 
Poczekaj proszę na wiadomość pracownika Allegro. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Ok dziękuję.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A czy sprzedający w regulaminowym czasie napisał że odrzuca reklamację?

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Nie,Allegro poprosiło o zwrot sprzętu do sprzedającego w celu rozpatrzenia reklamacji,więc czekamy.

oznacz moderatorów