Sprzedaż przedmiotu i problem w dyskusji z kupującym

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Sprzedałem przedmiot z tej aukcji.
https://allegrolokalnie.pl/oferta/walkman-sony-magnetofon-red
Kupujący zgłosił problem z prędkością obrotową taśmy,Allegro nakazało zwrot środków,w aukcji jest opis gdyż przedmiot ma ponad 20lat i mogą wystąpić usterki.
Proszę o weryfikację aukcji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@asus777 allegro może Ci nakazywać 😄 odrzuć reklamację powołaj się na wyłączoną rękojmię i jasny i czytelny opis 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria nie bo ja się łapię na https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-promocji-jakosc-sprzedazy-nowe-warunki-allegro-smart-m0ndebr...
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 nie trybię tego .... ostatnio tyle przesylek ,że półprzytomny chodzę ...
Trzeba mieć więcej niż jedno konto firmowe ?... jeśli możesz wyłóż mi po chłopsku ...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za porady,dzwoniłem do serwisanta powiedział że wszystko było ok Ja też przed wysylką sprawdzałem i pięknie odtwarzał,serwisant założył plomby na śruby napisałem kupującemu by odesłał na reklamację i by nie ruszał plomb,napisał że żadnych plomb nie było,usterka falowanie dziwięku wychodzi na rolki gumowe,obawiam się że sprawne rolki zostały u kupującego.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odnoszę wrażenie że w tych dyskusjach rozmawiamy z bootami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To jak odeśle to sprawdzisz i jak ich nie ma to odrzucisz reklamację, napiszesz że masz dowód na "grzebanie" w sprzęcie i odrzucasz z tego powodu reklamację i ma sobie odebrać sprzęt albo opłacić i mu go wyślesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@asus777 Składa CI reklamację i jak nie było opisu o usterce to jesteś na przegranej pozycji, masz 14dni na rozpatrzenie reklamacji i możesz zażądać odesłania w celu naprawy albo odrzucić reklamację a wtedy Allegro może wypłacić kupującemu rekompensatę i mogą Ci zablokować konto . Rozwiąż problem, zaproponuj coś kupującemu albo zwróć kasę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poprosiłem o zwrot na reklamację gdyż sprzęt był w serwisie i w chwili sprzedaż byl sprawny,mam jeszcze 30 dni gwarancji na wykonaną uslugę.
Kupujący napisał w dyskusji iż zanosi sprzęt do serwisu i obciąży mnie kosztami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@asus777 nie może tego zrobić bez Twojej zgody napisz mu że jak sam ingeruje w sprzęt reklamację odrzucasz, po drugie pachnie mi to kolejnym wyłudzeniem kasy z Protect 😞
Napaisz w dyskusji wyraźnie że prosisz o odesłanie na reklamację, jak tego nie zrobi po 14 dniach odrzuć reklamację z powodu braku odesłania !!!
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@asus777 Nie musisz się zgadzać na takie rozwiązanie, pisz w dyskusji że chcesz odesłania sprzętu bez ingerencji, inaczej odrzucasz reklamację, wstaw tarze w dyskusji że masz potwierdzenie o sprawności sprzętu i że jest na gwarancji!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przepisy prawa Unii Europejskiej (01.08.2003) jak widać nie pomogły 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przepisy prawa Unii Europejskiej (01.08.2003) pomagają na **piiip** ,Allegro nie obowiązują gdyż Chiny nie należą do UE.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam ponownie,kupujący dostał informację od Allegro aby odesłał przedmiot na reklamację,przedmiotu nie odesłał gdyż przedmiot jest sprawny mimo to wystąpił o zwrot środków z Allegro protect,czy te wyjaśnienia w dyskusjach ktoś czyta?Czy to leci z automatu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
kupujący po zakupie otworzył dyskusję o wadliwość sprzętu,po wymianie kilku wiadomości Allegro poprosiło o zwrot sprzętu do sprzedającego w celu rozpatrzenia reklamacji,kupujący nie odesłał sprzętu,odczekał 14dni i wystąpił o zwrot środków z Allegro protect,czy te wyjaśnienia w dyskusjach ktoś czyta?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@asus777 tak, pracownicy Allegro czytają dyskusję i wypowiadali się również w Twojej.
Poczekaj proszę na wiadomość pracownika Allegro.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A czy sprzedający w regulaminowym czasie napisał że odrzuca reklamację?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie,Allegro poprosiło o zwrot sprzętu do sprzedającego w celu rozpatrzenia reklamacji,więc czekamy.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »