anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaż przedmiotu i problem w dyskusji z kupującym

asus777
#7 Wielbiciel#

Witam.

Sprzedałem przedmiot z tej aukcji.

https://allegrolokalnie.pl/oferta/walkman-sony-magnetofon-red

Kupujący zgłosił problem z prędkością obrotową taśmy,Allegro nakazało zwrot środków,w aukcji jest opis gdyż przedmiot ma ponad 20lat i mogą wystąpić usterki.

Proszę o weryfikację aukcji.

oznacz moderatorów
36 ODPOWIEDZI 36

asus777
#7 Wielbiciel#

Nie,Allegro poprosiło o zwrot sprzętu do sprzedającego w celu rozpatrzenia reklamacji,więc czekamy na przesyłkę zwrotną.

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

 W złożonym wniosku Allegro Protect numer 571868...........poprosiliśmy Pana również o odesłanie towaru do sprzedawcy, proszę zatem podjąć ten krok.

Jeśli finalnie sprzedawca odrzuci reklamację wówczas będzie mógł Pan liczyć na nasze wsparcie (Allegro Protect.

Co to oznacza?

Allegro przymusza do rozpatrzenia reklamacji pozytywnie nie ważne w jakim stanie dotrze sprzęt na reklamację?

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

nie, nie przymusza, ale jeśli sprzedawca nie rozpatrzy pozytywnie, to Allegro wypłaca i tak kase z Protecta.

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Hmm no to super,jeśli Pani by sprzedała przedmiot i w ramach reklamacji zwrócono by go ograbionego ze sprawnych podzespołów i jeszcze zwrot środków jakie by było Pani samopoczucie.

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Mam tylko nadzieję iż sprzęt zostanie zwrócony w stanie jakim został sprzedany.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Ależ ja wiem o czym mowa. Przez 5 lat byłam sprzedającym w stopniu większym niż kupującym. Wieolokrotnie dostawałam Złomy 

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

"Byłam sprzedającym i dostawałam złomy"chyba raczej odwrotnie.

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Szkoda tylko że nie można takiego użytkownika zablokować,kupuje u nas z różnych kont raz płaci to muszę natychmiast robić zwrot,a często nie płaci no i marnowanie czasu na wystawianie ponownie.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

nie. jako sprzedający dostawałam złom w zwrotach. dlatego rozumiem punkt widzenia sprzedajacych

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Ja sprzedaję przedmioty które nie są produkowane od przeszło 25 lat,części nie dostępne i serwisowanie drogie a taki kolekcjoner tym sposobem odbudowuje swoją kolekcję,i to irytuje że allegro to wspiera.

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Jeśli sprzedajemy buty i mamy ich setki i zwrócą nam bo nie ma sznurówek to spoko dołożymy sznurówki,ale przy przedmiotach zabytkowych nie mamy skąd dołożyć bo po prostu tego nie ma,sprzedałem masę przedmiotów na portalach zagranicznych i nigdy nie było żadnych roszczeń,w PL szkoda gadać.

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Allegro pisze.

Proszę o jasną informację, czy odeśle Pan przedmiot do reklamacji. Nie musi Pan tego robić oczywiście, ale wówczas sprzedający może Pana reklamację odrzucić i nie musi podejmować dalszych kroków, aż do otrzymania od Pana przedmiotu.

Kupujący MarcinKwia 

Nie odeśle bo tak jak pisałem obawiam się na jestem pewien że to oszust.

I co dalej z taką reklamacją?

Ta reklamacja tylko po to by wyłudzać środki z Allegro protect.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Wtedy Ty odrzucasz reklamacje bo nie masz  przedmiotu w ręce. On występuje o protect

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

Nie odsyłając przedmiotu można wystąpić o protect?

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Niestety takie już historie ty były. Zależy na jakiego konsultanta trafi 

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

Te przepisy prawa UE z 2003 r. to, z tego co pamiętam były jakieś bzdury - taki łańcuszek masowo wklejany na aukcjach z 15 lat temu. Dziwne, że jeszcze u Ciebie się zachował 🙂

oznacz moderatorów

asus777
#7 Wielbiciel#

No wlaśnie dawno temu obsługujący aukcję dodawał te łańcuszki,jego nie ma więc muszę je usunąć.

oznacz moderatorów