Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Sprzedałem przedmiot z tej aukcji.
https://allegrolokalnie.pl/oferta/walkman-sony-magnetofon-red
Kupujący zgłosił problem z prędkością obrotową taśmy,Allegro nakazało zwrot środków,w aukcji jest opis gdyż przedmiot ma ponad 20lat i mogą wystąpić usterki.
Proszę o weryfikację aukcji.
@asus777 allegro może Ci nakazywać 😄 odrzuć reklamację powołaj się na wyłączoną rękojmię i jasny i czytelny opis 🙂
@mdrogeria nie bo ja się łapię na https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-promocji-jakosc-sprzedazy-nowe-warunki-allegro-smart-m0ndebr...
@kostas11 nie trybię tego .... ostatnio tyle przesylek ,że półprzytomny chodzę ...
Trzeba mieć więcej niż jedno konto firmowe ?... jeśli możesz wyłóż mi po chłopsku ...
Dziękuję za porady,dzwoniłem do serwisanta powiedział że wszystko było ok Ja też przed wysylką sprawdzałem i pięknie odtwarzał,serwisant założył plomby na śruby napisałem kupującemu by odesłał na reklamację i by nie ruszał plomb,napisał że żadnych plomb nie było,usterka falowanie dziwięku wychodzi na rolki gumowe,obawiam się że sprawne rolki zostały u kupującego.
Odnoszę wrażenie że w tych dyskusjach rozmawiamy z bootami.
To jak odeśle to sprawdzisz i jak ich nie ma to odrzucisz reklamację, napiszesz że masz dowód na "grzebanie" w sprzęcie i odrzucasz z tego powodu reklamację i ma sobie odebrać sprzęt albo opłacić i mu go wyślesz.
@asus777 Składa CI reklamację i jak nie było opisu o usterce to jesteś na przegranej pozycji, masz 14dni na rozpatrzenie reklamacji i możesz zażądać odesłania w celu naprawy albo odrzucić reklamację a wtedy Allegro może wypłacić kupującemu rekompensatę i mogą Ci zablokować konto . Rozwiąż problem, zaproponuj coś kupującemu albo zwróć kasę.
Poprosiłem o zwrot na reklamację gdyż sprzęt był w serwisie i w chwili sprzedaż byl sprawny,mam jeszcze 30 dni gwarancji na wykonaną uslugę.
Kupujący napisał w dyskusji iż zanosi sprzęt do serwisu i obciąży mnie kosztami.
@asus777 nie może tego zrobić bez Twojej zgody napisz mu że jak sam ingeruje w sprzęt reklamację odrzucasz, po drugie pachnie mi to kolejnym wyłudzeniem kasy z Protect 😞
Napaisz w dyskusji wyraźnie że prosisz o odesłanie na reklamację, jak tego nie zrobi po 14 dniach odrzuć reklamację z powodu braku odesłania !!!
@asus777 Nie musisz się zgadzać na takie rozwiązanie, pisz w dyskusji że chcesz odesłania sprzętu bez ingerencji, inaczej odrzucasz reklamację, wstaw tarze w dyskusji że masz potwierdzenie o sprawności sprzętu i że jest na gwarancji!
Przepisy prawa Unii Europejskiej (01.08.2003) jak widać nie pomogły 🙂
Przepisy prawa Unii Europejskiej (01.08.2003) pomagają na **piiip** ,Allegro nie obowiązują gdyż Chiny nie należą do UE.
Witam ponownie,kupujący dostał informację od Allegro aby odesłał przedmiot na reklamację,przedmiotu nie odesłał gdyż przedmiot jest sprawny mimo to wystąpił o zwrot środków z Allegro protect,czy te wyjaśnienia w dyskusjach ktoś czyta?Czy to leci z automatu.
kupujący po zakupie otworzył dyskusję o wadliwość sprzętu,po wymianie kilku wiadomości Allegro poprosiło o zwrot sprzętu do sprzedającego w celu rozpatrzenia reklamacji,kupujący nie odesłał sprzętu,odczekał 14dni i wystąpił o zwrot środków z Allegro protect,czy te wyjaśnienia w dyskusjach ktoś czyta?
@asus777 tak, pracownicy Allegro czytają dyskusję i wypowiadali się również w Twojej.
Poczekaj proszę na wiadomość pracownika Allegro.
Ok dziękuję.
A czy sprzedający w regulaminowym czasie napisał że odrzuca reklamację?
Nie,Allegro poprosiło o zwrot sprzętu do sprzedającego w celu rozpatrzenia reklamacji,więc czekamy.