Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Sprzedałem przedmiot z tej aukcji.
https://allegrolokalnie.pl/oferta/walkman-sony-magnetofon-red
Kupujący zgłosił problem z prędkością obrotową taśmy,Allegro nakazało zwrot środków,w aukcji jest opis gdyż przedmiot ma ponad 20lat i mogą wystąpić usterki.
Proszę o weryfikację aukcji.
Nie,Allegro poprosiło o zwrot sprzętu do sprzedającego w celu rozpatrzenia reklamacji,więc czekamy na przesyłkę zwrotną.
W złożonym wniosku Allegro Protect numer 571868...........poprosiliśmy Pana również o odesłanie towaru do sprzedawcy, proszę zatem podjąć ten krok.
Jeśli finalnie sprzedawca odrzuci reklamację wówczas będzie mógł Pan liczyć na nasze wsparcie (Allegro Protect.
Co to oznacza?
Allegro przymusza do rozpatrzenia reklamacji pozytywnie nie ważne w jakim stanie dotrze sprzęt na reklamację?
nie, nie przymusza, ale jeśli sprzedawca nie rozpatrzy pozytywnie, to Allegro wypłaca i tak kase z Protecta.
Hmm no to super,jeśli Pani by sprzedała przedmiot i w ramach reklamacji zwrócono by go ograbionego ze sprawnych podzespołów i jeszcze zwrot środków jakie by było Pani samopoczucie.
Mam tylko nadzieję iż sprzęt zostanie zwrócony w stanie jakim został sprzedany.
Ależ ja wiem o czym mowa. Przez 5 lat byłam sprzedającym w stopniu większym niż kupującym. Wieolokrotnie dostawałam Złomy
"Byłam sprzedającym i dostawałam złomy"chyba raczej odwrotnie.
Szkoda tylko że nie można takiego użytkownika zablokować,kupuje u nas z różnych kont raz płaci to muszę natychmiast robić zwrot,a często nie płaci no i marnowanie czasu na wystawianie ponownie.
nie. jako sprzedający dostawałam złom w zwrotach. dlatego rozumiem punkt widzenia sprzedajacych
Ja sprzedaję przedmioty które nie są produkowane od przeszło 25 lat,części nie dostępne i serwisowanie drogie a taki kolekcjoner tym sposobem odbudowuje swoją kolekcję,i to irytuje że allegro to wspiera.
Jeśli sprzedajemy buty i mamy ich setki i zwrócą nam bo nie ma sznurówek to spoko dołożymy sznurówki,ale przy przedmiotach zabytkowych nie mamy skąd dołożyć bo po prostu tego nie ma,sprzedałem masę przedmiotów na portalach zagranicznych i nigdy nie było żadnych roszczeń,w PL szkoda gadać.
Allegro pisze.
Proszę o jasną informację, czy odeśle Pan przedmiot do reklamacji. Nie musi Pan tego robić oczywiście, ale wówczas sprzedający może Pana reklamację odrzucić i nie musi podejmować dalszych kroków, aż do otrzymania od Pana przedmiotu.
Kupujący MarcinKwia
Nie odeśle bo tak jak pisałem obawiam się na jestem pewien że to oszust.
I co dalej z taką reklamacją?
Ta reklamacja tylko po to by wyłudzać środki z Allegro protect.
Wtedy Ty odrzucasz reklamacje bo nie masz przedmiotu w ręce. On występuje o protect
Nie odsyłając przedmiotu można wystąpić o protect?
Niestety takie już historie ty były. Zależy na jakiego konsultanta trafi
Te przepisy prawa UE z 2003 r. to, z tego co pamiętam były jakieś bzdury - taki łańcuszek masowo wklejany na aukcjach z 15 lat temu. Dziwne, że jeszcze u Ciebie się zachował 🙂
No wlaśnie dawno temu obsługujący aukcję dodawał te łańcuszki,jego nie ma więc muszę je usunąć.