Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam pytanie odnośnie wypłat środków na Allegro Lokalnie
Dzisiaj zerknąłem na stan środków na koncie i widzę , że jest szary przycisk.
Czy to jest związane z wypłatą automatyczną w piątek i świętem ? Tak mi się wydaje , ale prosiłbym o informację od moderatora.
Pozdrawiam
@KSIMAT Widzę, że na Twoje konto nałożono blokadę wypłat po stronie operatora płatności. Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem.
@KSIMAT Otrzymałam informację, że musisz przesłać dokument do operatora PayU. Możesz dodać dokument w zakładce "Ustawienia wypłat", odnośnik [przejdź do PayU]. Operator może dokonać takiej dodatkowej weryfikacji w związku przepisami ustawy AML.
Dziękuję za informacje.
To chyba wynika ze względu na wymieniony dowód osobisty.
Mam nadzieję , że szybko się to zaakceptuje.
Pozdrawiam
Cześć @w_kiwi ,
Mam problem z weryfikacją PayU. Czekam już ponad 3 dni robocze ,a aktywacji nadal brak. Widzę jeszcze problem związany z adresem email w PayU po zmianie na koncie Allegro. Przelewy24 mam zweryfikowane z dnia na dzień, a tu niestety nadal czekam. Czy możecie coś zdziałać ? Moje środki są w tej chwili zamrożone, a nie ukrywam potrzebuję ich.
Cześć @KSIMAT, konsultuję to z odpowiednim zespołem.