Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pan (chyba starszy) kupił towar i stwierdził żebym był cierpliwy bo za kilka dni wpłaci pieniądze na poczcie. Wczoraj napisał że "wpłacił " tyle że dziś ogłoszenie jako nieopłacone wróciło do żywych. Kontakt z nim jest słaby, komunikuje się co kilka dni. To gdzie teraz trafią jego pieniądze z poczty skoro jego zakup się przedawnil?
Jak zapłacił to trafią do Ciebie: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/przelew-bankowy/nie-mam-konta-w-banku-czy-moge-korzystac-z-a...
No ale jak to. A co z etykietą. Płatność jest rozpoczęta jako Allegro InPost. W międzyczasie ogłoszenie wróciło a ja je zaraz zamknąłem żeby nikt nie podkupil towaru. To gdzie mi się wyświetli etykieta?
Jeżeli ogłoszenie nie będzie miało "statusu opłacone", nie wygenerujesz etykiety. https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes...
No więc o to właśnie pytam czy po wpłynięciu przelewu zostanie ono z powrotem "wciągnięte" do zakładki zamówienia.
Ogloszenie zmienilo status na "płatność zakończona ".
Etykiety nie ma. W Allegro Finajse nie ma śladu po transakcji.
Jak mam działać dalej?
@eMTe2005 Podaj mi numer oferty, o którą chodzi.
A gdzie sie wyswietla nr oferty?
@eMTe2005 Po prawej stronie, u dołu oferty, nad linkiem "Zgłoś naruszenie zasad". Możesz też przesłać link.
Ja Ci jedynie mogę podpowiedzieć, jak to wygląda ze strony firmy sprzedającej na Allegro.
Od momentu likwidacji "nowego MS" kupując nie mają możliwości opłacenia zamówienia przelewem tradycyjnym - od tego momentu to się "ucięło".
Owszem, są tacy kupujący, którzy wybierają przesyłkę typu Allegro... Mają problem z płatnością przez Allegro Finanse i wpłacają należność bezpośrednio na konto sprzedawcy - pomimo innego wybranego sposobu płatności w formularzu. Niestety - takiej przesyłki nie mogę wysłać, nie można jej zaadresować, nie ma jej w systemie, a ze swojej strony nie myślę dopłacać do standardowej wysyłki - albo wyjdę na zero , albo będę musiał dołożyć do interesu. W takim przypadku to albo zwracam wpłatę kupującemu, anuluję zakup i proszę o ponowny, tym razem prawidłowy, ub proszę dopłatę do faktycznych kosztów przesyłki.
Jestem ciekaw czy "moderatorzy" tutaj to są osoby po prostu trochę bardziej kumate w różnych trikach czy pracownicy Allegro?
Bo jeżeli to drugie to chyba sami stąpacie po omacku
Środki, owszem, mam. Ale nie mam etykiety ani żadnych danych klienta (bo się nie wyświetliły pod ogłoszeniem). Rozumiem więc że teraz muszę od człowieka wydębić dane do wysyłki oraz ZE SWOICH pieniędzy dołożyć 4 zł. Które to 4 zł mam w dvpie, bo wyprzedaję starocie ze strychu i mi nie robi różnicy kilka zł wte lub wewte, tylko czy ktoś ma w ogóle świadomość jak dziurawy jest rzekomo wiodący środkowoeuropejski portal aukcyjny?
@eMTe2005 Możesz zrealizować to zamówienie, poświęcając - jak sam zauważasz - więcej czasu (o dopłatę do kosztów dostawy możesz poprosić klienta) lub zwrócić wpłatę i powinformować kupującego, że transakcja nie dojdzie do skutku.
W większości przypadków działający obecnie system anulowania zamówień, gdy wpłata nie zostanie zaksięgowana w określonym czasie, się sprawdza. Niestety Twój przykład pokazuje, że nie zawsze. Będziemy to mieć na uwadze przy projektowaniu zmian w Allegro Lokalnie.