Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro nieroztropny kupujący i sprzedający, Sprzedający na allegro jak intruz
Dzień dobry,
Myślę, że warto nagłośnić tą sprawę :
Allegro traktuje Sprzedających bez jakiegokolwiek obiektywizmu.
Dzień dobry,
Odnośnie kosztów wysyłki wypowiedziałem się w dniu :
"31 lipca 2020 13:32
Kupujacy kupil krzeslo za 99 zl
Reszta to koszty wysylki plus prowizje allegro
Niestety mimo nadani paczki kurier prze, 2 dni jej nie odebral. Kupujacy poinformowal o rezygnacji.
Koszyty wysylki i allegro zostaly poniesione. Dlatego zwrocilem mu pierwsza czesc - 130 zl z informacja ze jak odzyskam poniesione koszta to przesle mu reszte.
Reszta kosztow nie zostala mi zwrocona.
Pozdrawiam w zalaczeniu potwierdzenie.
Jestem na urlopie do srody.
Screenshot_20200731-132501_OLXpl.jpg"
Pozdrawiam,
Informacja od pracownika allegro z dnia 06 sierpnia 2020 16:28
"Jak już wspominaliśmy sprzedający może pomniejszyć kwotę zwrotu tylko o koszt jaki poniósł na wysyłkę tego zamówienia."
Informacja od pracownika allegro z dnia 06 sierpnia 2020 12:30
"wszelkie kwestie związane z odstąpieniem od umowy bez podawania przyczyny powinny zostać ustalone pomiędzy stronami umowy, a więc pomiędzy sprzedającym a kupującym. "
Informacja od pracownika allegro z dnia 05 sierpnia 2020 12:08
"W Allegro Lokalnie nie ma prowizji od sprzedaży, sprzedający obciążany jest pokryciem opłaty za obsługę transakcji, która jest uzależniona od wartości towaru i jest bezzwrotna. "
Proszę o pomoc pracownika allegro jak interpretować w/w zapisy są w sprzeczności z ostatnią odpowiedzią , którą allegro wysłało i jest bardzo krzywdząca i niesprawiedliwa.
@atomik_2005 Najlepiej to omijać to całe AL tam dzieją się rzeczy że włos na głowie się jeży. sprzedający jest tylko narzędziem ,regulamin go nie chroni tak jak powinien.szkoda naszego czasu i zdrowia na dochodzenie się swoich racji.
@xyz96 Informacja od pracownika allegro z dnia 05 sierpnia 2020 12:08
"W Allegro Lokalnie nie ma prowizji od sprzedaży, sprzedający obciążany jest pokryciem opłaty za obsługę transakcji, która jest uzależniona od wartości towaru i jest bezzwrotna. "
@pinsplash Co? Gdzie to jest napisane w regulaminie? Niezgodna z regulaminem odpowiedź niedouczonego pracownika Allegro to dla Ciebie regulamin?
Przecież na Allegro Lokalnie potraktują cię jak G-ó-*-*-* 🙂
@xyz96 Nie, to interpretacja regulaminu. Jak rozumiem dostał takie wytyczne od szefostwa. Więc rozumiem że na czymś się opierają....
@pinsplash Aha, interpretacja, a moja interpretacja jest inna, która jest właściwa, rozstrzygnie sąd. Jedno jest pewne, w regulaminie nigdzie nie napisano, że ta opłata jest bezzwrotna, a często wprowadzasz w błąd informując pytających, że jest bezzwrotna. Korzystając z Allegro akceptujemy regulamin.
@xyz96 Allegro lokalnie jest opłata za obsługę a dalsza część regulaminu mówi o rabacie transakcyjnym - naliczonej prowizji na allegro i ona podlega zwrotowi a nie opłata za obsługę Transakcji wiec w regulaminie jest że zawracają prowizję, czyli na lokalnie nie ma zwrotów 😞
W przypadku zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Ogłoszenia z opcją „Kup Teraz” lub Ogłoszenia z opcją licytacja naliczana jest opłata za obsługę Transakcji przez Allegro.pl. Opłata obciąża Sprzedającego i wynosi 4,9% ceny Towaru którego dotyczyła sprzedaż dla Ofert publikowanych w ramach działu „Elektronika” oraz 7,9% ceny Towaru dla pozostałych Ofert.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdy Sprzedający zawarł umowę sprzedaży a Transakcja nie naruszała Regulaminu Allegro, Allegro może przyznać Sprzedającemu rabat transakcyjny na świadczenie usług w ramach Allegro w bieżącym okresie rozliczeniowym lub w kolejnych okresach rozliczeniowych.
@kostas11 Mylisz się i to bardzo. Na Lokalnie są zwroty, było tu pisane dziesiątki razy o tym jak to zwroty były przyznawane. Na Lokalnie nie ma tylko formularza przeznaczonego specjalnie do wystąpienia o zwrot, ale można o zwrot wystąpić przez inny formularz.
W przypadku Allegro Lokalnie nie pobieramy od sprzedającego prowizji od sprzedaży przedmiotu. Naliczana jest wyłącznie opłata za obsługę transakcji. Dodam, że sprzedający nie może obciążać klienta kosztami naliczonymi przez Serwis w związku z przeprowadzoną transakcją czy też wystawieniem oferty. Takie coś mi allegro właśnie odpisało.
pinplash to jest jakaś komedia co zainicjował ten Pan Francois i wdrożył ten pomysł jeszcze w życie xd
Gdyby był polski właściciel, to prowizje by były cztery razy mniejsze 😉
/s
Gdyby był polski właściciel, to prowizje by były cztery razy mniejsze
Zgadzam się z tobą w zupełności- jedynie obsługa transakcji nieznacznie poszła by w górę, no może tylko 6razy.😎
@atomik_2005 Napisz bez żadnych cytatów, co się stało i o co Ci chodzi. Przedstaw swój problem w kliku zdaniach.
Kupujacy kupil krzeslo za 99 zl
Niestety mimo nadani paczki kurier prze, 2 dni jej nie odebral. Kupujacy poinformowal o rezygnacji.
Koszyty wysylki i allegro zostaly poniesione. Dlatego zwrocilem mu pierwsza czesc - 130 zl z informacja ze jak odzyskam poniesione koszta to przesle mu reszte.
@atomik_2005 jeśli sprzedałeś jako osoba prywatna to zwrotu nie masz obowiązku przyjmować, allegro wprowadziło Cię w błąd, jak klient nie odebrał to po powrocie prosisz Go o płatność za zwrot i ponowną wysyłkę, jak nie chce informujesz go że odliczasz 2 x wysyłka i prowizję która jest bezzwrotna i oddajesz co zostało, nic Ci nie zrobią prawo po twojej stronie 🙂
Osoba prywatna nie podlega pod ustawę konsumencką = nie musisz przyjmować zwrotu odpisz to allegro może się douczą 🙂
@kostas11 Nie każdy tak szybko wchłania wiedzę ,niektórzy są na nią bardzo odporni
W przypadku Allegro Lokalnie nie pobieramy od sprzedającego prowizji od sprzedaży przedmiotu. Naliczana jest wyłącznie opłata za obsługę transakcji. Dodam, że sprzedający nie może obciążać klienta kosztami naliczonymi przez Serwis w związku z przeprowadzoną transakcją czy też wystawieniem oferty. Takie coś mi allegro właśnie odpisało.
Witajcie, to ja zakupiłem krzesło od sprzedawcy . Wpłaciłem mu 165 zł czekałem za paczka ale sprzedawca miał jakieś dziwne problemy z wysyłką co gorsza chciał jeszcze wyłudzić odemnie 44 zł twierdząc że wyśle innym kurierem poczta. Zrezygnowałem prosząc o zwrot pieniądzy, jednak sprzedawca oddał mi tylko 130 zł. Rozumiem i chętnie pokryje koszty poniesione przez sprzedawcę tj koszty allegro 7,9 %+ 15 zł koszty inpost chce tylko różnice 165 - koszty zapewne jest to kwota mniejsza niż 35 zł. Sprzedawca okazał się złodziejem i nie chce zwrócić mi tej różnicy co robić?
@pl23forest Jeżeli nie odebrałeś prawidłowo nadanej przesyłki i sprzedawca poniósł koszt jej powrotu, powinien Ci zwrócić Twoją wpłatę pomniejszoną o koszt wysyłki i koszt powrotu paczki. Nie może natomiast potrącać Ci żadnych kosztów prowizji, czy opłat Allegro. Domagaj się zwrotu różnicy. Otworzyłeś Dyskusję? Jeśli tak, to poproś tam o pomoc pracownika Allegro.