anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Transakcja nie doszła do skutku - anulowanie prowizji

tataRobson
#7 Wielbiciel#

To numer transakcji : e58d0285-4cee-4165-a248-2f5f0e6531fb 

Ktoś zakupił mojego laptopa kup teraz i zrobił płatność przy odbiorze i odbiór osobisty

Oczywiśćie nie odpisuje na czacie, numer tel nieaktywny mail to samo.

Transakcja nie doszła do skutku a Allegro Lokalnie naliczyło prowizje od razu co jest niezgodne z regulaminem tak na maginesie bo przy odbiorze osobistym nie maja prawa naliczać opłat, własnie z takiego powodu że często nie dochodzi wcale do transakcji.

Laptopa wstawiłem ponownie na aukcje. 

A taką informacje dosyałem na maila

Odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze
Umów się z kupującym na odbiór i płatność.
Odbiorca
kate will
666 766 746
gulterhill76@outlook.com
Uwagi do dostawy: brak
oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@tataRobson Cześć, dzięki za sygnał. Konto zostało już zablokowane, ale w sprawie zwrotu opłaty musisz napisać przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... 

oznacz moderatorów

tataRobson
#7 Wielbiciel#

dziekuje, tak zrobiłem. pozdrawiam

oznacz moderatorów

Enter_Theo
#8 Zapaleniec#

Witam, mam ten sam problem z tą samą osobną, dane te same Client:109933987 (kate will), ktoś sobie troluje a my za to mamy płacić 😕

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Enter_Theo dziękuje za Twoje zgłoszenie! Konto, które zgłosiłeś już zablokowaliśmy, natomiast aby otrzymać zwrot opłaty transakcyjnej napisz proszę do nas za pomocą tego formularza

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W większości wiadomo że odbiór osobisty to wiążę się z problemami.

oznacz moderatorów

ITFreak-Parts
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie, z tego powodu ja korzystam tylko z wysyłki InPost.

Spotkałem się z opinią kupującego, że skoro nie może odebrać osobiście, a jest z tego samego miasta to jestem kombinatorem, a sprzedawany przedmiot jest wadliwy... No cóż... 😉 Nie brakuje mi tego gałgana...

oznacz moderatorów

Pablitto625
#7 Wielbiciel#

Hej, mam ten sam problem.

Udało ci się go rozwiązać?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Pablitto625 Hej 🙂 W sprawie zwrotu opłaty transakcyjnej należy napisać przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a.... 🙂  

oznacz moderatorów

Enter_Theo
#8 Zapaleniec#

Jeśli masz taką samą lub podobna treść maila od tego oszusta to nawet nie odpisuj. Użyj linku który moderator wrzucił i wystąp o zwrot prowizji (po 20 minutach w moim przypadku zwrócili prowizje). Dodaj nowe ogłoszenie ale już bez opcji odbioru osobistego. Jeśli ktoś będzie chciał odebrać osobiście to wpierw możecie to ustalić w wiadomości po czym dodasz taką opcję odbioru w aukcji. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

Cinek-MG
#1 Nowicjusz#

Również mam ten sam problem. Gość chyba ciągle nowe konta zakłada i się bawi.

Kupujący Client:110022762 kupił przedmioty z odbiorem osobistym.

Odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze
Umów się z kupującym na odbiór i płatność.
Odbiorca
kate will
666 766 746
kloppth768@outlook.com
Uwagi do dostawy: brak
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Cinek-MG Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. To konto zostało już zablokowane. W sprawie zwrotu opłaty za sprzedaż napisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... 

oznacz moderatorów

AlexChe
#1 Nowicjusz#

mam ten sam problem!!! dlaczego oszukujesz, że zablokowałeś to konto? zablokuj, zwróć reklamy i anuluj zgromadzone środki na sprzedaż!

34221D23-B124-49D7-BB4A-210B8DB84400.png

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AlexChe Tamto konto zostało zablokowane. To konto również już zgłosiłam. Nie mamy możliwości zablokowania wprowadzania konkretnych imion i nazwisk w danych konta. 

W sprawie zwrotu opłaty transakcyjnej napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów

pud_elek
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, oszust/bot działa nadal pod innymi danymi, transakcja z dnia dzisiejszego:

Dostawa
Odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze
Umów się z kupującym na odbiór i płatność.
Odbiorca
kate will
666 766 746
millerjos45@outlook.com
Uwagi do dostawy: brak
 

Kupujący

Client:110174549

telefon:

email: millerjos45@outlook.com

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pud_elek dziękuję, to konto jest już zablokowane w naszym systemie, więc Twoja oferta wznowi się automatycznie po 5 dniach. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pud_elek
#7 Wielbiciel#

Ok, dzięki za odpowiedz, jeśli mogę to mam jeszcze dwa pytania:

1. nie chce automatycznego wznowienia oferty po 5 dniach, jak ją wyłączyć  ? 

2. co ze zwrotem opłaty za obsługę transakcji?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Gdy oferta się już wznowi, będziesz mógł ją wyłączyć w tej zakładce. Nie ma możliwości, aby wyłączyć to w tej chwili. Natomiast w sprawie opłaty za obsługę transakcji, napisz proszę do nas przez ten formularz kontaktowy

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pud_elek
#7 Wielbiciel#

Brakuje opcji zwrotu opłaty za transakcję jeśli nie doszła ona do skutku w przypadku płatności przy odbiorze (trzeba specjalnie pisać maile i czekać licząc na pozytywne rozpatrzenie sprawy). Pobierana opłata stawia sprzedającego przed faktem dokonanym podczas gdy faktyczna transakcja zakupu nie doszła do skutku. Należy wprowadzić jakąś formę weryfikacji czy transakcja doszła do skutku dla płatność przy odbiorze lub zrezygnować z udostępniania takiej formy zakupu. Nie jest to pierwszy raz gdy zdarzyło się że kupujący milczy i nie odpisuje na wiadomości, ostatnim razem (na szczęście) nie udostępniłem formy płatność przy odbiorze więc opłata za transakcję nie została naliczona po tym jak kupujący nie zapłacił i nie anulował zakupu. 

oznacz moderatorów

pud_elek
#7 Wielbiciel#

Kupujący Client:110174549 telefon: email: millerjos45@outlook.com

powyższe konto nadal nie jest zablokowane, otrzymuje korespondencję dotyczącą mojego ogłoszenia: "Odbiór przedmiotu z Twojej lokalizacji nie będzie w tym momencie możliwy. Chciałbym, żebyś wysłał do Wielkiej Brytanii z FedEx, a wysyłka kosztowałaby 200 zł. Pokryję koszty." 

oznacz moderatorów