Transakcja nie doszła do skutku - anulowanie prowizji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To numer transakcji : e58d0285-4cee-4165-a248-2f5f0e6531fb
Ktoś zakupił mojego laptopa kup teraz i zrobił płatność przy odbiorze i odbiór osobisty
Oczywiśćie nie odpisuje na czacie, numer tel nieaktywny mail to samo.
Transakcja nie doszła do skutku a Allegro Lokalnie naliczyło prowizje od razu co jest niezgodne z regulaminem tak na maginesie bo przy odbiorze osobistym nie maja prawa naliczać opłat, własnie z takiego powodu że często nie dochodzi wcale do transakcji.
Laptopa wstawiłem ponownie na aukcje.
A taką informacje dosyałem na maila
Odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze |
Umów się z kupującym na odbiór i płatność. |
Odbiorca |
kate will |
666 766 746 |
gulterhill76@outlook.com |
Uwagi do dostawy: brak |
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tataRobson Cześć, dzięki za sygnał. Konto zostało już zablokowane, ale w sprawie zwrotu opłaty musisz napisać przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dziekuje, tak zrobiłem. pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam ten sam problem z tą samą osobną, dane te same Client:109933987 (kate will), ktoś sobie troluje a my za to mamy płacić 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Enter_Theo dziękuje za Twoje zgłoszenie! Konto, które zgłosiłeś już zablokowaliśmy, natomiast aby otrzymać zwrot opłaty transakcyjnej napisz proszę do nas za pomocą tego formularza.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W większości wiadomo że odbiór osobisty to wiążę się z problemami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie, z tego powodu ja korzystam tylko z wysyłki InPost.
Spotkałem się z opinią kupującego, że skoro nie może odebrać osobiście, a jest z tego samego miasta to jestem kombinatorem, a sprzedawany przedmiot jest wadliwy... No cóż... 😉 Nie brakuje mi tego gałgana...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hej, mam ten sam problem.
Udało ci się go rozwiązać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Pablitto625 Hej 🙂 W sprawie zwrotu opłaty transakcyjnej należy napisać przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a.... 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli masz taką samą lub podobna treść maila od tego oszusta to nawet nie odpisuj. Użyj linku który moderator wrzucił i wystąp o zwrot prowizji (po 20 minutach w moim przypadku zwrócili prowizje). Dodaj nowe ogłoszenie ale już bez opcji odbioru osobistego. Jeśli ktoś będzie chciał odebrać osobiście to wpierw możecie to ustalić w wiadomości po czym dodasz taką opcję odbioru w aukcji. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Również mam ten sam problem. Gość chyba ciągle nowe konta zakłada i się bawi.
Kupujący Client:110022762 kupił przedmioty z odbiorem osobistym.
Odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze |
Umów się z kupującym na odbiór i płatność. |
Odbiorca |
kate will |
666 766 746 |
kloppth768@outlook.com |
Uwagi do dostawy: brak |
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Cinek-MG Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. To konto zostało już zablokowane. W sprawie zwrotu opłaty za sprzedaż napisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mam ten sam problem!!! dlaczego oszukujesz, że zablokowałeś to konto? zablokuj, zwróć reklamy i anuluj zgromadzone środki na sprzedaż!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AlexChe Tamto konto zostało zablokowane. To konto również już zgłosiłam. Nie mamy możliwości zablokowania wprowadzania konkretnych imion i nazwisk w danych konta.
W sprawie zwrotu opłaty transakcyjnej napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, oszust/bot działa nadal pod innymi danymi, transakcja z dnia dzisiejszego:
|
|
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pud_elek dziękuję, to konto jest już zablokowane w naszym systemie, więc Twoja oferta wznowi się automatycznie po 5 dniach.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok, dzięki za odpowiedz, jeśli mogę to mam jeszcze dwa pytania:
1. nie chce automatycznego wznowienia oferty po 5 dniach, jak ją wyłączyć ?
2. co ze zwrotem opłaty za obsługę transakcji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gdy oferta się już wznowi, będziesz mógł ją wyłączyć w tej zakładce. Nie ma możliwości, aby wyłączyć to w tej chwili. Natomiast w sprawie opłaty za obsługę transakcji, napisz proszę do nas przez ten formularz kontaktowy.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Brakuje opcji zwrotu opłaty za transakcję jeśli nie doszła ona do skutku w przypadku płatności przy odbiorze (trzeba specjalnie pisać maile i czekać licząc na pozytywne rozpatrzenie sprawy). Pobierana opłata stawia sprzedającego przed faktem dokonanym podczas gdy faktyczna transakcja zakupu nie doszła do skutku. Należy wprowadzić jakąś formę weryfikacji czy transakcja doszła do skutku dla płatność przy odbiorze lub zrezygnować z udostępniania takiej formy zakupu. Nie jest to pierwszy raz gdy zdarzyło się że kupujący milczy i nie odpisuje na wiadomości, ostatnim razem (na szczęście) nie udostępniłem formy płatność przy odbiorze więc opłata za transakcję nie została naliczona po tym jak kupujący nie zapłacił i nie anulował zakupu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący Client:110174549 telefon: email: millerjos45@outlook.com
powyższe konto nadal nie jest zablokowane, otrzymuje korespondencję dotyczącą mojego ogłoszenia: "Odbiór przedmiotu z Twojej lokalizacji nie będzie w tym momencie możliwy. Chciałbym, żebyś wysłał do Wielkiej Brytanii z FedEx, a wysyłka kosztowałaby 200 zł. Pokryję koszty."
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »