Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To numer transakcji : e58d0285-4cee-4165-a248-2f5f0e6531fb
Ktoś zakupił mojego laptopa kup teraz i zrobił płatność przy odbiorze i odbiór osobisty
Oczywiśćie nie odpisuje na czacie, numer tel nieaktywny mail to samo.
Transakcja nie doszła do skutku a Allegro Lokalnie naliczyło prowizje od razu co jest niezgodne z regulaminem tak na maginesie bo przy odbiorze osobistym nie maja prawa naliczać opłat, własnie z takiego powodu że często nie dochodzi wcale do transakcji.
Laptopa wstawiłem ponownie na aukcje.
A taką informacje dosyałem na maila
Odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze |
Umów się z kupującym na odbiór i płatność. |
Odbiorca |
kate will |
666 766 746 |
gulterhill76@outlook.com |
Uwagi do dostawy: brak |
@tataRobson Cześć, dzięki za sygnał. Konto zostało już zablokowane, ale w sprawie zwrotu opłaty musisz napisać przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
dziekuje, tak zrobiłem. pozdrawiam
Witam, mam ten sam problem z tą samą osobną, dane te same Client:109933987 (kate will), ktoś sobie troluje a my za to mamy płacić 😕
@Enter_Theo dziękuje za Twoje zgłoszenie! Konto, które zgłosiłeś już zablokowaliśmy, natomiast aby otrzymać zwrot opłaty transakcyjnej napisz proszę do nas za pomocą tego formularza.
W większości wiadomo że odbiór osobisty to wiążę się z problemami.
Dokładnie, z tego powodu ja korzystam tylko z wysyłki InPost.
Spotkałem się z opinią kupującego, że skoro nie może odebrać osobiście, a jest z tego samego miasta to jestem kombinatorem, a sprzedawany przedmiot jest wadliwy... No cóż... 😉 Nie brakuje mi tego gałgana...
Hej, mam ten sam problem.
Udało ci się go rozwiązać?
@Pablitto625 Hej 🙂 W sprawie zwrotu opłaty transakcyjnej należy napisać przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a.... 🙂
Jeśli masz taką samą lub podobna treść maila od tego oszusta to nawet nie odpisuj. Użyj linku który moderator wrzucił i wystąp o zwrot prowizji (po 20 minutach w moim przypadku zwrócili prowizje). Dodaj nowe ogłoszenie ale już bez opcji odbioru osobistego. Jeśli ktoś będzie chciał odebrać osobiście to wpierw możecie to ustalić w wiadomości po czym dodasz taką opcję odbioru w aukcji. Pozdrawiam
Również mam ten sam problem. Gość chyba ciągle nowe konta zakłada i się bawi.
Kupujący Client:110022762 kupił przedmioty z odbiorem osobistym.
Odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze |
Umów się z kupującym na odbiór i płatność. |
Odbiorca |
kate will |
666 766 746 |
kloppth768@outlook.com |
Uwagi do dostawy: brak |
@Cinek-MG Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. To konto zostało już zablokowane. W sprawie zwrotu opłaty za sprzedaż napisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
mam ten sam problem!!! dlaczego oszukujesz, że zablokowałeś to konto? zablokuj, zwróć reklamy i anuluj zgromadzone środki na sprzedaż!
@AlexChe Tamto konto zostało zablokowane. To konto również już zgłosiłam. Nie mamy możliwości zablokowania wprowadzania konkretnych imion i nazwisk w danych konta.
W sprawie zwrotu opłaty transakcyjnej napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Dzień dobry, oszust/bot działa nadal pod innymi danymi, transakcja z dnia dzisiejszego:
|
|
@pud_elek dziękuję, to konto jest już zablokowane w naszym systemie, więc Twoja oferta wznowi się automatycznie po 5 dniach.
Ok, dzięki za odpowiedz, jeśli mogę to mam jeszcze dwa pytania:
1. nie chce automatycznego wznowienia oferty po 5 dniach, jak ją wyłączyć ?
2. co ze zwrotem opłaty za obsługę transakcji?
Gdy oferta się już wznowi, będziesz mógł ją wyłączyć w tej zakładce. Nie ma możliwości, aby wyłączyć to w tej chwili. Natomiast w sprawie opłaty za obsługę transakcji, napisz proszę do nas przez ten formularz kontaktowy.
Brakuje opcji zwrotu opłaty za transakcję jeśli nie doszła ona do skutku w przypadku płatności przy odbiorze (trzeba specjalnie pisać maile i czekać licząc na pozytywne rozpatrzenie sprawy). Pobierana opłata stawia sprzedającego przed faktem dokonanym podczas gdy faktyczna transakcja zakupu nie doszła do skutku. Należy wprowadzić jakąś formę weryfikacji czy transakcja doszła do skutku dla płatność przy odbiorze lub zrezygnować z udostępniania takiej formy zakupu. Nie jest to pierwszy raz gdy zdarzyło się że kupujący milczy i nie odpisuje na wiadomości, ostatnim razem (na szczęście) nie udostępniłem formy płatność przy odbiorze więc opłata za transakcję nie została naliczona po tym jak kupujący nie zapłacił i nie anulował zakupu.
Kupujący Client:110174549 telefon: email: millerjos45@outlook.com
powyższe konto nadal nie jest zablokowane, otrzymuje korespondencję dotyczącą mojego ogłoszenia: "Odbiór przedmiotu z Twojej lokalizacji nie będzie w tym momencie możliwy. Chciałbym, żebyś wysłał do Wielkiej Brytanii z FedEx, a wysyłka kosztowałaby 200 zł. Pokryję koszty."